Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Martin Fundárek

Reply on: Author #71871:
Prečo je tam potreba prejazdov?
Reply on: Petto #71906:
Mas pravdu,zrejme som pozeral na hodinky,ked som pisal to poradie ? . Je to 32/6 a nie 32/10
Reply on: Author #71920:
? na zamyslenie je tu viac veci v otazke obsadenia vozov... mna napriklad dokaze prekvapit ked na 99/10 a ostatne co jazdia do polnoci daju 17?? alebo 27?? dalej nekomentujem... poviem len tak, zbytocny chaoticky prestoj... ktory si odnesie len a len cestujuci. ?
Reply on: Majo #71932:
Nuz,ak tomu neveris,tak si vybav sluzbu,vypytaj si voz 7105 a zistis sam. Potvrdia ti to aj iny vodici (rugger...) a dalsia vec,ten voz uz mal nie jednu KP,SP alebo VP a robi to dodnes. 7106 mala iny detail,po nehode na Vajanskom s A-busom mala radic taky,ze brzda v 1 stupni nereagovala,ak si dal zase plny vykon brzdy,tak brzda zareagovala az po 2-3 sek. ?
4207 bola videná na linke 133 o 7:15 na Molecovej smerom na Botanickú záhradu.
Rano na 21 videny aj serbel 1706.
Reply on: Beus #71934:
77/1 napriek tomu, že je v SOR zadelení často tam býva v po-pi karosa. Ide o to, čo je často, chcelo by to vidieť štatistiku výprav. 77/2 je tiež v SOR-zadelení ale v jeden deň s 38/1; teda SOR dajú skôr parťákovi na L38 a na 77/2 musí iný voz, preto zvyčajne karosa.
57/1 aj 57/3 sú obe v SOR zadelení a tiež tam často radí daju karosu. Na 37 musia byť SORy, lebo sú nízkopodlažné a tak to bolo deklarované že tam pôjdu BN9.5...ak náhodou nemajú BN môže tam ísť klasický sor, ale videl som aj CNG Vrak.
57/2 je z 1DP a nahrávka na N33, nie z 2 DP ako si písal;-)
Reply on: Kubusss59 #71916:
Podľa čoho si usúdil že 4859 je šrot?
Reply on: Johny D #71930:
2702 sa trapil na linke 83 uz pred 17tou, asi na 83/6.

Dnes rano 92/1 4397
Dnes (14.05.08) ráno:
13 – 7125/..
39 – 1808/..
80 – 3639/7, 4116/.., 1712/..
83 – 2814/.., 2816/.., 2414/..
84 – 1609/7, 1718/8alebo6, 1801/.., 1710/.., 1627/..
88 – 1205/.., 1208/.., 1624/..
92 – 4803/..
93 – 4805/3, 1413/.., 4218/.., 1403/..
94 – 4842/9, 4851/bez čísla, 4104/.., 4855/..
96 – 1212/..
99 – 4119/4, 4128/11, 4118/..
Školský spoj z Pe (371?) – 1030/..
Reply on: Kubusss59 #71916:
4859 ex 2832 za cias ked bol na dvojke bol slusny voz a to som ho mal 4 dni pred odchodom na 4 kolonu takzie viem o com hovorim to len tie super dielne co tam maju to z neho urobili ❗
Reply on: Majo #71935:
Tak, toto už je zasa vec vozmajstrov 3.DPA, ako dodržiavajú výpravu, ale týka sa to hádam len 77/2, ktorá je delená a bolo tak kdečo. 77/1 bola v SOR zadelení a takmer vždy tam aj SORka bola. 57 tam je takisto, a tiež sa to, myslím, zvyklo dodržiavať. Akurát 57/2, ktorá je nahrávkou na nočák, vypravovala 2.DPA. Takže keď si dané linky navštívil v nevhodnom čase, tak si mohol získať skreslený obraz...
Reply on: Beus #71934:
Aj doteraz tam jazdili prevažne 12-metrové vozidlá... ? Tak ako sa objavujú dosť často aj na 57. Asi je potrebné prepraviť v týchto lokalitách viac vzduchu ako je schopný prepraviť SOR B 9.5. ?
Author: Dopočul som sa, ževraj linku 77 má od 19.5. vypravovať 2.DPA. Ak je to naozaj pravda, existuje nejaké racionálne zdôvodnenie potreby 12-metrových vozov na takej linke ako 77? (a zároveň napr. nepotreby vozov dlhších ako 9.5 m na takej 37 a podobne?) 🙂
Reply on: Johny D #71930:
jo, aby som nezabudol, dnes cely den bol aj 2711 na linke 34/5
Reply on: Risko1 #71894:
7106 pokiaľ viem to čo 7105 nerobí. Predsa len nie až tak dávno mala prehliadku a nie je to teda taký šerbel. Ale aj tak mi nie je jasné, ako je možné, že električka sa správa inak pod mrakom alebo v tme ako za slnečného dňa... ?
Z dneška:

50: 2716 (9:00 na Dulovom námestí smer OD Slimák).

Karosa Cabrio bola opäť vonku. O 12:44 išla cez Námestie 1. Mája smerom na Kolibu (aj s ľuďmi).
3706 z L33 šiel o 12:49 cez Námestie 1. Mája pravdepodobne do vozovne s poruchou (zadný transparent ukazoval 967).
Z utorka:
- 2726 v rannej spicke bol na linke 83/12, popoludni bol vymeneny za autobus 2617
- 2635 okolo 9.30 h. docasne vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil ZV niektory z Manov
- 7741-42 o 10.38 h. vypadol na linke 9/3 pre poruchu vozidla, odstaveny cca 40 metrov za zastavkou Borska, smer mesto, zdrzanie elektriciek 5 minut
- 7803-04 okolo 15. h. vypadol na linke 2/5, neskor ho nahradil ZV 7304 a napokon 7825-26
- 2826 popoludni vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil 2828
- 2641 okolo 18. h. docasne vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2702
- 2641 okolo 20.30 h. docasne vypadol na linke 83/1, eskor ho nahradil ZV 2702

Podla poradia:
1: 7787-88, 7783-84, 7777-78, 7809-10, 7821-22, 7799-7800, 7751-52, 7761-62, 7765-66, 7817-18
2: 7773-74, 7739-40, 7791-92, 7829-30, 7803-04, 7812-11
? M: ZV 7304 a 7825-26/5
12: 7797-98, 7759-60, 7723-24, 7805-06, 7831-32, 7807-08
26: 1009, 1621
83: 2641, 2635, 4820, 2810, 2829, 2826, 2812, 2321, 2615, 2321, 2637, 2726 ❗ , 2411, 2818
? ZV Man/2; ZV 2702 - 2x/1; 2828/6; 2617/12
N34: 2321

Prispel Miso 2832
13.5.2008

1631 okolo 9. hod dočasne odišiel do vozovne z linky 21/4, (pravdepodobne pre poruchu dverí, ktoré sa poobede striedavo otvárali), ZV som nevidel
1703 okolo 9. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho ZV 318 a neskôr 2722
2722 medzi 17.-19. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho 1709
1709 okolo 19. hod vypadol na linke 20/3, nahradil ho 1009

Podľa poradia:
20: 1701, 1702, N 1703; 1004, 1707, 1008, 1621
? M: ZV 318, 2722, 1709 a 1009/3
21: 1625, 1601, 1606, 1631 ☺ , VN 1393 ☺ ; 1619, N 1615; S 1402, 1511, 1411, 1512, P 1810; 1405, 1413 ☺ , 1401, R 1814, 1704 ❗ , 1705 ❗
22: 1031 ❗ , 1009, 1007, 1006, R 1001; 1008, P 1001
49: 1031, RP 1001

Pomohol Johny D ☺
Reply on: frenky #71914:
1811 sa vratila na 39, ale na obratisku vodic turoval motor na plne otacky 4 minuty pred odchodom, takze by som tipoval, ze stale nie je v 100%-nom stave.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.