Dnes rano DN B 741 na L92 (cislo som nevidel) s navesom na prevoz osobnych aut. Zrejme vodic z 92-ky neubrzdil a odnieslo si to posledne z prevazanych auticiek. Okolo 8:00 vodic prave fukal do balonku 
Za krizovatkou Odborarska a Vajnorska pri SAD-istickej zastavke je prejazdny iba pravy jazdny pruh, takze vsetky auta musia cakat kym SAD-isti nalozia cestujucich. Rano bola strudla az po Polus, nakolko v tom rade stali 3 cervene A-busy :-)Zaujimave to bude poobede po praci a to je este piatok... Jedine, ze by dovtedy niekoho napadlo posunut zastavku o 100 metrov.

Za krizovatkou Odborarska a Vajnorska pri SAD-istickej zastavke je prejazdny iba pravy jazdny pruh, takze vsetky auta musia cakat kym SAD-isti nalozia cestujucich. Rano bola strudla az po Polus, nakolko v tom rade stali 3 cervene A-busy :-)Zaujimave to bude poobede po praci a to je este piatok... Jedine, ze by dovtedy niekoho napadlo posunut zastavku o 100 metrov.
Peon
"12-ka tretia ozvite sa!" To sa dosť často ozývalo z kabíny vodiča, keď ten aj s civilom sa to v 2. vozni súpravy neúspešne snažili opraviť. ?
1; Koľko dispečérov je na Olejkárskej "na vysielačke"? Je rozdiel medzi dňom a nocou?
2; Inak už nie sú povinné tie modré košele? Viacerých vodičov som v posledných dňoch videl oblečených v civile.
3; Ako je riešené nabehnutie električiek podľa CP po prestojoch? Napr. ak sa dá, tak majú menšie prestávky, aby to stihli alebo si väčšinou pomenia poradia a čo najskôr jazdia podľa CP?