objavit sa moze vsade. problem je len s dlhodobym prevadzkovanim v takychto oblastiach, lebo na to nie su tie autobusy stavane. rychlejsie sa opotrebuju.
Hm, zaujímavé, že na Kramáre môže ísť autobusový klbák. Pamätám si to, keď cez víkend išla dlhá 43-ka zo Železnej, keď istú dobu končila pri NÚSCH. A nemala problém (ja si tam pamätám dlhú neplynovú Karosu).
OTÁZKA: Aké stúpanie je v kopcovitých terénoch v Bratislave (Kramáre, Koliba, Hrad, Dlhé diely)? Kde z týchto lokalít sa kĺbový autobus nemôže objaviť? Resp. kde z týchto lokalít ste už nejaký videli?
Ale podľa mňa sú aj tak najuniverzálnejšie autobusy. Napr. keď je kalamita, tak trolejbusy neraz skončia na Pražskej smerom na Kramáre zapadnuté, zatiaľ čo 32-ka premáva veselo ďalej...
inak celé mi to príde vtipné.... ideme na DD posielať trolejbus,lebo je to ekologické ...
Ale pri tom ani nezatrolejujeme celú časť trate, nenakúpime dostatok vozidiel ... ?
myšlienka dobrá, ale efekt minimálny ...
A inak som zvedavý, kolko sa zdrží duobus, kým si nasadí palice a pod.
No veď práve, to čo si napísal je strašná blbosť. ? Obyčajný autobus, či už stará vrakosa alebo iný šit keď použijú tak sa nič nestane a ušetria si tým kopu roboty ?
A ty si myslis, ze tie duobusy nebudu potrebovat pravidelne prehliadky, ze nebudu kazove? Aj o Solarisoch sa to pisalo, ze budu jazdit polroka, ci kolko, bez poruchy.. No videli sme. Ale uz je OK, aspon, ze tak. ☺
Ide totiz o to, ze na DD bude treba, podla vyjadrenia pana Weigla pre Pravdu, 5 vozov + dajme tomu 1 ZV. No a ked jeden voz este ostane vo vozovni, kvoli prehliadke, alebo comu, tak ste v (vulgarnost) a cele to hradenie bude vtipne. Uz to vidim. Tatrovka dotiahne 15Tr, vodic vylozi na Molecovej palice, urobi kolo, Tatrovka ho uprostred kopca v smere na Molecovu nakupluje, potiahne cez "wireless" obratisko a vodic znova na Molecovej v smere na DD nahodi palice a takto dookola. Rad by som sa mylil, velmi rad, lebo inak je to vysmech najhrubsieho zrna. Ved prax nakoniec ukaze. ?
Aká petícia??? A ak nebude zatrolejované tak načo budú ťahať ZV z Hroboňky keď sa to itak nebude môcť otáčať?? Skôr by mal zostať dáky bus ZV na Kuklovskej ak sa dá.
A obratisko Molecova nebude zatrolejovane, lebo sa spisala peticia a ZV sa bude tahat z Hrobonovej na DD asi Tatrovkou. A je mi z toho celeho na grc. ?
no skrátka, všetko sa dá robiť lepšie a koordinovanejšie ? ale ako aj 2006 spomína, nie vždy sa to dá..
Stalo sa mi už aj také, že som bol pod novým mostom a nešiel bus, tak som to išiel povedať dispečerke a tá ani nevedela, že vypadol ? a aj keby vedela, by to nepomohlo, bo ZV nebolo ...
Sak tam budete mat klbaky.. ? Pri 10min intervale.. Hehehe.. ? Hlavne, ze budu chodit pod Novy most, lebo DD su lenive prejst cez prechod na tramvaj a DP kupil 6 vozov namiesto 12. Tak sa budete tlacit aj nadalej. ?
Skodoradost je krasna vec. ?
No ked je sikovny vypravca a ma prehlad kedy ktory voz konci ktory kolko vydrzi moze ich vyzvat na tankovanie postupne a nie cakat kym sa nahlasia sami. To tak byva ze sa nahlasi naraz 20,2x21,87/priklad/ behom hodiny a nevies co skor.
.....No neda sa to vzdy niektory sa hlasia aj skor s obavou ze im to nevydrzi a nemoze ich nikto nutit aby este isli kolo ?
Takze suma sumarum je to loteria ?
Ja viem, ze v poslednej dobe je to viac nez ubohe s poctami vodicov, vozov, zalozakov a zo vsetkym. Tym celym ohladom hradenia, co som pisal Misovi1234 som chcel povedat iba tolko, ze keby sa mozno niektore veci ohladom hradenia a tankovania plynu robili mozno troska koordinovanejsie, nestavalo by sa ti ako cestujucemu, ze cakas 40min na L20, ze ti hodinu cez vikend nepride 28, ze na 21 vypadnu 2 vozy za sebou a podobne. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky