Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zo stredy:
- od 9.40 do 10.10 h. stala premavka elektriciek na linkach 8, 9 a 14 a trolejbusov liniek 205 a 212 nedaleko Zahradnickej pre dopravnu nehodu elektricky linky 9 s osobnym autom
- cca 13.25 az 14. h. stala premavka elektriciek na Kapucinskej ulici v smere do Karlovej Vsi a Dubravky pre zle zaparkovane auta (napokon boli odtiahnute do Cierneho lesa ? )
- pri prudkom brzdeni sa v trlejbuse linky 201 zranil cestujuci, podobne ako aj ina cestujuca v autobuse linky 86 na Zahradnickej ulici
- kuriozny pripad zazil vcera vodic elektricky linky 9, ked mu poca jazdy na Ruzinovskej ulici v kabinke zacal striekat hasiaci pristroj ? ?
(V)

Zo stvrtka:
- 2940 okolo 7. h. vypadol na linke 83/12, neskor ho nahradil az do konca rannej spicky ZV 2829 a napokon popoludni 2816
- odchody linky 34 z Dubravky o 9.46 h. a o 10.01 h. neboli obsluzene (v prvom pripade sa vozidlo pre velke zdrzanie v predchadzajucom kole odislo o 10. h. napojit na trat podla grafikonu; v druhom pripade odchod nebol obsluzeny pre velke zdrzanie v predchadzajucom kole a nasledne cerpanie bezpecnostnej prestavky, vozidlo sa o 10.20 h. odislo napojit na trat podla grafikonu)
- ZV 7064 pred 10. h. na linke 5/7, neskor ho nahradil 7949-50
- 7751-52 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 1/9, neskor ho nahradil ZV 7717
- 2819 v rannej spicke bol na linke 83/13, popoludni ho nahradil 2822
- 1004 okolo 16. h. docasne odisiel do vozovne z linky 27/1, neskor ho nahradil ZV 1306
- 7761-62 po 16. h. vypadol na linke 12/2, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7765-66
- 2606 o 16.32 h. docasne odisiel na plnicku z linky 34/4, nahradil ho ZV 2829
- 7765-66 okolo 19. h. vypadol na linke 12/2 niekde v Karlovej Vsi smerom do Dubravky (cca 10 minutove zdrzanie), neskor ho nahradil ZV 7717 a napokon 7831-32
- 7929-30 okolo 19.30 h. vypadol na linke 5/5, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 7064
- 2630 po 19.45 h. docasne odisiel na plnicku z linky 83/5, nahradil ho ZV 2010

Podla poradia:
1: 7739-40, 7823-24, 7783-84, 7793-94, 7741-42, 7828-27, 7829-30, 7803-04, 7751-52, 7799-7800
? M: ZV 7717/9
5: 7911-12, 7937-38, 7921-22, 7913-14, 7929-30, 7835-36, 7949-50n, 7953-54, 7907-08, 7904-03, 7951-52, 7925-26, 7909-10
? M: ZV 7064/5 a 7
12: 7737-38, 7761-62, 7722-21, 7795-96, 7821-22, 7777-78
? M: ZV 7717; ZV 7718; 7765-66; 7831-32/vsetko 2
20: 1002, 1013, 1703, 1024, 1005, 1008, 1607
22: 1031, 1133, 1704, 1120, 1701, 1008
26: 1607
27: 1004, S 1010
? M: ZV 1306/1
34: 2629, 2814, 2830, 2606, 2825, S 2404, 2615, 2514
? M: ZV 2829/4
35: 3519, S 3508
83: 2826, 2813, 2401, 2827, 2630, 2823, 2810, 2818, S N 2801, 2303, 2403, 2940, 2819
? M: ZV 2010/5; ZV 2829 a 2816/oba 12; 2822/13
380: 1814
382: 1111
504: 1800

Pomohol frenky

Zaujimavosti:
2816 - po niekolkych tyzdnoch opat v premavke (nasadeny len popoludni, btw mal byt na rannej 83/3, kde bol 2401)
2822 - po tyzdni opat v premavke (nasadeny az popoludni, rano 2819)
2812 - na niekolko dni docasne odstaveny

Vševedko samofandivý

Marko:No,keďže to na 99,99% bude platiť poisťovňa z povinného rucenia toho kamiónu,tak by ho opraviť mohli.Škoda,že BEÚS nemá vozy havarijne poistené,lebo z havarijnej poistky sa platí celá cena opravy až do výšky časovej ceny vozidla,z povinného ručenia sa odpočítava amortizácia.
Reply on: Darro #36867:
To máš pravdu - dnes ráno som ju videl (1803) na 21-tke a považujem ju za najudržiavanejší autobus v MHD Bratislava. Myslím, že na tom sa zhodneme.
Reply on: TeBeCe #36871:
takze su to vsetky tie spominane spoje z Patronky. Od VW-2 idu o 7.24, 7.29, 7.46, 7.58, 8.04, 8.10, 8.20

linka c. 33: cca 8.00 a potom 8.07 z Kuklovskej
Reply on: Zdenko #36868:
3604 rano hradila aj 88
Kamoš - vodič v busu v druhej kolone, odkial je havarovaný bus spod prístavného mosta (2001) vydel ten bus v dielni, dotiahli ho tam , ani ho znútra nevičistili, znútra je zakrvavený a zostali tam obväzy a leukoplasty po záchranaroch a bus na 99% rozoberú na náhradné súčiastky, pretože má skrivený rám a oprava v maďarsku by stála asi toľko ako nový autobus...
Reply on: Peon #36869:
z Patronky prichadzaju do uvahy spoje o 7.45, 7.50, 8.07, 8.19, 8.25, 8.31, 8.41, ktore sa uz do DNV nevracaju...
Reply on: Peon #36869:
o ktore spoje pojde nevieme zatial 😞 ale pravdepodobne z linky 33 to budu tie, ktore maju poznamku "konci na zastavke Molecova na Karloveskej ulici", s odchodmi 8.07 a 8.27 z DD...ci aj ostatne konciace 33 z DD pojdu neviem....33 ma ist priamo k Ternu
DOPRAVA KU KOSTOLU sv. RODINY

Milí dispečeri,

môže sem prosím niekto z vás napísať alebo poslať mi e-mailom o ktoré konkrétne odchody liniek č. 21 a 33 sa jedná? Mňa zaujíma najmä linka č. 21 z Patrónky. Ďakujem.

Z informácii vyplýva, že smerom späť po skončení omše nebude zabezpečená posilová doprava ? Alebo to DPB zverejní až počas trvania omše? ?

Ako je možné, že na www.dpb.sk táto informácia nie je zverejnená? Aha, už majú po pracovnej dobe, že? Vidím, že fakt máte dobrých informátorov.

Tebece, myslím, že si to mohol zverejniť ako flash info, keďže je to na poslednú chvíľu a na krátku dobu zverejnená informácia.

A tá linka č. 33 po Molecovej zastaví až pri Terne? Predpokladám, že k Ternu nepôjde okolo Incheby, ale priamo okolo Kopčian, že?
81/3604 okolo 16:00 na mierku smer stanica.
MB: zabudol som ti odpísať, no s tou dielnou to by sa dalo veeelmi dlho baviť. Nečuduj sa stavu tých autobusov, jazdia na nich aj ľudia ktorý tu robotu nemajú radi, nečakaj že sa budú este starať o čistotu. Keby boli všetci ako vodič z 1803 tak by bolo všetko čisté. 🙂
1810, 1811 - 86
3640, 3641 - 82
Andy, si: Tak ľudia ako my vieme ako vystúpiť bez toho aby si to vodič možno aj všimol ked neni vo vozidle ale oni nemali šancu, ale čomu sa vlastne čudujeme veď tu jazdí toľko dementov že podaktory ani nevedia že na záchode sa splachuje (obrazne povedané). Buď to bol taký kréten a lenivý jak sviňa ale nechápem prečo mu robilo problém ísť otočiť ten spínac do druhej polohy... ako hovoril "Si" ja by som tiež nevystúpil a taký problém aký by mal este nevidel. Za tie nadávky by mal prémie úplne dole a to že okradol plno ľudí pre jeho nervy nikoho z nich nemusí zaujímať.
Mala prosba, kto moze nech pomoze, ak ste videli rano linku 5/7, dajte mi pls vediet co tam bolo. Dakujem
Reply on: cony #36861:
byt v tom voze, neprejde mu to tak lahko, pretoze by som nevystupil kym by nezahlasil ze vozidlo ma poruchu (a pokial by mal nieco proti, nech si zavola dispecing, pravdepodobne by schytal este vacsi spucung lebo by som sa rovno dispecerovi postazoval aj na jeho spravanie), a pokial by poruchu nasledne zahlasil, tak by som si to overil telefonatom na dispecingu (a kedze asi na dispecing poruchu nehlasil, spucung by mal duplom 😃 )
bohuzial ale stazovat sa spatne tuna na nezavislom fore asi velmi platne nebude...

PS: raz som na jednej 15Trke vzduch z dveri vypustal pravidelne, neviem ci to tom vodic vedel, v kazdom pripade sa nestazoval; dovod bol ten, ze mu dost casto ostavali visiet zadne dvere po prichode na zastavku a dlho im trvalo nez sa otvorili, tak som sa k nim postavil a otvaral ich manualne a po znameni zas zatvaral 🙂 co kedze spoj bol dost plny tak mu usetrilo peknych par minut statia na zastavkach 😃
Možno to bol ten vodič, ktorý si asi pred 10 rokmi v 218 na Račku vyložil nohy na volant na pár minút, lebo mu nejaký dobiehajúci strčil tašku do zatvárajúcich sa dverí. Skoro som vtedy kvôli tomu zmeškal vlak. 🙂
hej, bolo to mimo zastavky a kym boli ludia v troleji, tak sa nepohol, to beriem. Ale ziapat vulgarne na ludi, aby zavreli dvere na vozidle je tuhe... Ked ich vedel zavriet, tak co to neurobil? (predpokladam, ze sa zavriet dali, lebo chcel, aby sme to urobili my...) Da sa byt nastvany, nehovorim, ale poslat ludi do pi.. kvoli nejakemu blaznovi, co tie dvere otvoril... nepovazujem, mierne povedane, za vhodne...najma ak tam vinnik uz davno nebol. Okrem toho, ked nas vyhodil z troleja, museli sme ist rovno popri preplnenej krizovatke, lebo od chodnika nas oddelovala zabrana (a liezt v obleku alebo suknovom kostyme cez spinave zabradlie... no dakujem pekne) - ale za to uz asi nezodpovedal. A este poznamocka - vodic sa vyjadril, ze ked tie dvere zavrieme, mozeme ist dalej, ale sam ich nebol ochotny zavriet. Vysadil nas uprostred krizovatky a potom sme mu mohli od semaforov zakyvat (prefrcal okolo, ani som si nestihla vsimnut, ci tie dvere zavrel, alebo nie...) ?
Darro: Niekedy stačí na imhd napísať jednu vetu a žiadnu žiadosť písať netreba. Najmä ak ide vedúcim o možnosť krátenia prémií vodičom. 🙂
Darro: Keby som už niekedy toto spravil, tak by som to spravil tak, že odvzdušním, podržím dvere, zavzdušním, vystúpim a potom dvere zatvorím..
Vševedko samofandivý: Áno viem električky to robia ale autobusy som nespozoroval. Je to otázka šťastia. Lebo určite to robia aj vodiči busov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.