SpEcIaLnY: Tentoraz musim povedat, ze na to urcite mali nejaky dovod. Viac sa mi ale pacia zastavky na Obchodnej, kde z oznacnikov vybrali kose aby ich nemuseli vyberat kazdy den
Vyskusaj s nou ist v rannej spicke z Petrzalky a uvidis, ze to vzduch urcite nevozi... A co sa tyka poobednajsej spicky, tak po 16:00 to uz na Mileticke byva natrieskane... ?
tento tyzden v pondelok,utorok cca 15.00 z Vajnorskej az po Novu scenu.Inac tyzdenne asi 3x.Par krat som zazil aj zalozne vozidlo/kratke/a cestovanie bolo uplne v pohode.Ved asi aj preto tam zredukovali interval z 10 min. na 15 min. poobede.
V pohode by to mohla byt L85 ,ktora chodi vytazena na 30-50% aspon v useku Jurajov Dvor - Nova Scena.Pred cca.2-3 rokmi bola posilova linka 185 k L50.No tiez nebola vyuzivana.Mozno aj preto lebo koncila na ZST Nove Mesto a nie pri Slimaku. Vacsina vsak vystupuje pri Poluse alebo na Kukucinovej /prestup smer Raca/.Aj L76 by vozila viac ludi, keby bola spatne predlzena k Slimaku
Chalani,neviete co bolo s 2825? Lebo vcera aj dnes som ju zazrel po dlhom case na L83.
Velka Bratislavska mafia (riaditelstvo dpb) dalo odstranit automaty na listky na zastavke Dvory,a to je dost vyuzivana! Keby ***nutost kvitla, tak by bola cela Olejkarska posiata kvetmi!
?
Ak mate niekdo program Cestovne poriadky, tak sa da do neho stiahnut aktualizacia kde su nove cestovne poriadky DPB od 28.6.2004 .... tym padom si mozete aktualizovat cestovne poriadky aj na www.imhd.sk a nemusite sa prosit DPB aby vam tie nove cestovne poriadky poslali
Však ale nechápem, prečo DPB nevypravuje na špičkové linky, ktoré nebývajú zďaleka také preplnené krátke vozidlá? Potom tam väčšinu dňa stoja nevyužité kĺbáky vo vozovni a všetci sa tlačia v krátkych v linke 50. O víkende ani nehovorím, vtedy nie je absolútne žiaden problém.
Rozšírenie obratiska nedovoľujú majetkové pomery (okolie nevlastní mesto)
Dnes je problém s a - 50 trochu inde: Absolútny nedostatok kĺbových vozidiel. ale to už je na inú - dlhšiu diskúziu.
P. S. Od 28. 6. 2004 - či skôr od 3 .7. 2004 má linka č.50 ZAHUSTENÉ INTERVALY NA 12MINÚT.
P. S. 2: Opäť ide o typické riešenie ala DPB, lebo cez víkend je kĺbových vozidiel voľných k dispozícii dosť. ☺ ? ? ?
Len tak Ďalej!!! ? Nech už si každý konečne uvedomí, že pokiaľ bude vyhlasovať, že kĺbak sa neotočí pri Slimáku (Že, inkognito!), tak ho začnú považovať za debila.
Určite si pozrite v katalógu vozidiel fotku priloženú k 4838 a taktiež si pozrite - tí, ktorí môžete - dispečerské hlásenia o poruchách a výpadkoch vozidiel MHD. Jedná sa totiž o to, že skoro každý víkend je aspoň raz L50 hradená kĺb. IK 435, ktorý sa otočí na spomínanom obratisku aj napriek tomu, že tam stojí jedna karosa B732. Argumentovať ťuknutými spätnými zrkadlami by znamenalo pripustiť neprofesionalitu vodičov DPB, a s tým nesúhlasím. (spomínali ste tu iné, tesnejšie obratiská)
Už keď sa teda nezmestíviac vozov na to samotné "obratisko": Vozy môžu stáť vedľa seba v priestore výstupišťa (Tak ako za éry 98 a 198, pretým 119)
Alebo: vozy môžu mať slimák ako priebežnú konečnú a točiť sa po slučke (napr. cez Hálkovu, alebo Jarošovu, alebo Račiansku...)
Alebo: Na S´limáku bude vždy iba 1 voz, a AUPARK bude hlavná konečná: Turbo, nemusia staviať pri Auparku žiadne Ďalšie sociálky. Stačila by dohoda, aby vodiči mohli zadarmo chodiť na WC do AUPARKU. ?
My ešte stále rozmýšľame, ale VY už asi neviete čítať - celkom dolu na hlavnej stránke je napísané, že TOTO NIE SU STRANKY DPB - podobný nápis je aj na oboch fórach, takže v nás problém nie je, treba ísť na www.dpb.sk
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo