Reply on: S499.1023 #25577:
Uz len dve pripomienky: Skusal som si K2 i supravu 2xT3 na Juraku na testovacej kolaji. Brzdne vlastnosti boli neporovnatelne. Hoci s kacicami som jazdil radsej, tam sa nestalo, zeby nejaky chujo preliezal vozy, pripadne medzi nimi zaspal ako mojmu partakovi v Dubravke...... Pri dodrziavani grafikonu (vtedy este nehoraznost! dodrziavali sa max. odchody z konecnych) sa dalo aj s Kačicami prežiť. No dufam ale ze tu vecne nebudu. Aspon nech ich Pars zrenovuje. Mimochodom, vieš ktora mala najlepsie brzdy, dokonca porovnatelne so supravami? Skolska jazda. ?
Tie nehody voz do voza ale boli ciastocne sposobene aj tym, ze niekedy vodici zvyknuti na T3 jednoducho na kačici "neprepli" režim v sebe. Ja som mal skor opacny problem. S T3 som zastavoval 15m pred stlpikom....?
K vyhybke: Elegancia je jasna, ale SNPcko NIKDY nebola prevadzkova vyhybka - pri vylukach aj 7ky chodia radsej naopak (opravte ma niekto ak sa mylim), preto sa o nej malo diskutovalo. A o jej komplikaciach svedci aj to, ze vyhybkari na nej robili vzdy najdlhsie, Po "sprchovani" bolo okolo nej vzdy najviac bordelu.... Pamatam si ako pindali, ked sa mala sprevadzkovat koli nejakej nehode na nabrezi... Tusim sa to vtedy ani nepodarilo.......
COLOR