Andy: Najprv som ti napísal o pracovných zmluvách, potom mi zase napísal S499.1023. Takže takto. Myslím si, že vodič by informovanie cestujúcich v popise práce nemal mať a dispečer áno. Ale len dovtedy kým sa nezlepší informovanosť z Olejkárskej. Či už nastavenie BUSE, hlásenie,... Lebo potom by ich neschopnosť bola veľmi rýchlo ospravedlňovaná: "Ale veď to majú nastarosti vodiči" a zase by sa nezmyselne strhávali prémie.
n: No veď ja som to myslel ako ideálny prípad, v nejakom pomyselnom DP. Som si istý, že v DPB nie je možné aby všetky vysielačky fungovali, aby bolo 99% pokrytie,...
Ale dalo by sa to inak. DPB vie dosť dopredu kedy bude výluka. Nahral by sa info napríklad tak, aby sa zahlásilo, v tomto prípade, na hl. stanici ešte pri otvorených dverách a v smere z Petržalky za zastávkami Dvory, Aupark, Zochova. Vopred by sa približne určilo aké vozy tam budú na poradiach + ZV a do tých sa to nahrá aj so zmenou trasy. Dostane to nejaký nový kód.
Založí sa to do archívu, keď bude treba o 10 rokov znovu výluku na danej trase, aby sa to nemuselo nahrávať znovu. Ale to som zase v nejakom inom DP.
n: No veď ja som to myslel ako ideálny prípad, v nejakom pomyselnom DP. Som si istý, že v DPB nie je možné aby všetky vysielačky fungovali, aby bolo 99% pokrytie,...
Ale dalo by sa to inak. DPB vie dosť dopredu kedy bude výluka. Nahral by sa info napríklad tak, aby sa zahlásilo, v tomto prípade, na hl. stanici ešte pri otvorených dverách a v smere z Petržalky za zastávkami Dvory, Aupark, Zochova. Vopred by sa približne určilo aké vozy tam budú na poradiach + ZV a do tých sa to nahrá aj so zmenou trasy. Dostane to nejaký nový kód.
Založí sa to do archívu, keď bude treba o 10 rokov znovu výluku na danej trase, aby sa to nemuselo nahrávať znovu. Ale to som zase v nejakom inom DP.
J
Skôr by som zaviedol do všetkých vozov hlásiče a prepojil ich s vysielačkou. Podľa grafikonu by vedel dispečer, kedy má čo zahlásiť. Len neviem či by šlo spraviť to, aby hláška išla len do určených vozov podľa toho ako by boli prihlásené na linku. (Dispečer je za informovanie cestujúcich platení, vodič nie.)
darro: No veď ja viem ako si to myslel a súhlasím s tebou, len som chcel podotknúť, že nie všetci dispečeri sú takí.
re #25382 COLOR: Presne tak. Jednoducho pri dotáciách a výnosoch na úrovni 2mld. musí byť MHD kvalitnejšia. Avšak to by sa nesmelo bačovať. Je to komplexný problém a rozoberať ho snáď ani nemá cenu.