Andy: Najprv som ti napísal o pracovných zmluvách, potom mi zase napísal S499.1023. Takže takto. Myslím si, že vodič by informovanie cestujúcich v popise práce nemal mať a dispečer áno. Ale len dovtedy kým sa nezlepší informovanosť z Olejkárskej. Či už nastavenie BUSE, hlásenie,... Lebo potom by ich neschopnosť bola veľmi rýchlo ospravedlňovaná: "Ale veď to majú nastarosti vodiči" a zase by sa nezmyselne strhávali prémie.
n: No veď ja som to myslel ako ideálny prípad, v nejakom pomyselnom DP. Som si istý, že v DPB nie je možné aby všetky vysielačky fungovali, aby bolo 99% pokrytie,...
Ale dalo by sa to inak. DPB vie dosť dopredu kedy bude výluka. Nahral by sa info napríklad tak, aby sa zahlásilo, v tomto prípade, na hl. stanici ešte pri otvorených dverách a v smere z Petržalky za zastávkami Dvory, Aupark, Zochova. Vopred by sa približne určilo aké vozy tam budú na poradiach + ZV a do tých sa to nahrá aj so zmenou trasy. Dostane to nejaký nový kód.
Založí sa to do archívu, keď bude treba o 10 rokov znovu výluku na danej trase, aby sa to nemuselo nahrávať znovu. Ale to som zase v nejakom inom DP.
n: No veď ja som to myslel ako ideálny prípad, v nejakom pomyselnom DP. Som si istý, že v DPB nie je možné aby všetky vysielačky fungovali, aby bolo 99% pokrytie,...
Ale dalo by sa to inak. DPB vie dosť dopredu kedy bude výluka. Nahral by sa info napríklad tak, aby sa zahlásilo, v tomto prípade, na hl. stanici ešte pri otvorených dverách a v smere z Petržalky za zastávkami Dvory, Aupark, Zochova. Vopred by sa približne určilo aké vozy tam budú na poradiach + ZV a do tých sa to nahrá aj so zmenou trasy. Dostane to nejaký nový kód.
Založí sa to do archívu, keď bude treba o 10 rokov znovu výluku na danej trase, aby sa to nemuselo nahrávať znovu. Ale to som zase v nejakom inom DP.
COLOR
Akasi 2142 alebo cosi takeho s novym lacikom (cize 2142 urcite nie