Dnes som videl ďaľší dôkaz inteligencie výpravcov.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
Okolo 19:35 na zastávke ST Aréna na L61 1514. Ako na takúto málo vyťaženú linku, kde by stačil 15m bus dajú najkapacitnejšie čo máme a som si istý, že na L21 bol dnes nejaký 16,5m Ik280, či 17,3m Karosa 741 s "inteligentným" rozmiestnením sedačiek.
Chcem aj pochváliť 4.DTP, bo dnes bolo veľa vyumývaných vozov. Vlastne väčšina iba čo som si všimol tak 4808 a 4812 na L90 škaredé káčatká.
Ako mohol 6285 nieco hradit ked dnes je od rana do vecera zalozne vozidlo 6241?
.
M: ZV 7077/4
J
1. Ten priestor v strede je prenajatý a slúži ako parkovisko teda práčka peňazí, bo som si istý, že majú stále vykazovanú plnú obsadenosť a pritom je menej ako polopoloprázdne (štvrťoprázdne/plné je blbé slovo).
2.Neobhajujem to, len v dnešnej dobe je nerealistické aby sa to vrátilo do pôvodného stavu a taxíky boli vytlačené. Čudujem sa, že sa to podarili čiastočne na Mostoveja taxíky stoja na Plackého. Som zvedavý ako to bude vyzerať po dokončení dlažby.
3. Asi sa ich také hejno uživý?! Alebo je to zase práčka peňazí.
Darro: Veď keď je niekto na výpravni blbec a vypraví ju každý deň. Veď jeden deň dám na celodennku 4400