Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Si: Tomu ver, ti taxikarsky smradi to tam maju jak posed je ich tam aspon 20 a lebo sa tam vyblakuju a maju to tam jak pokec.sk. Ja by som ich od tial normalne vytrepal to bolo postavene pre MHD a nie pre tych vycucavacov penazi.
STVRTOK - po prvykrat v tomto roku aj kompletna popoludnajsia vyprava na dubravskych linkach:
Dnes nadranom na Doskojevskeho rade prasklo vodovodne potrubie, co si v case od 4.40 h. do 6.41 h. vyziadalo presmerovanie autobusovych liniek c. 50, 70, 78 a 89 po obchadzkovych trasach. (V)

- 7719-20 pred 8. h. vypadol na linke 9, pretoze mal nejaku mimoriadnu udalost (porucha, dopravna nehoda, atd.) v smere do Karlovej Vsi, elektricky liniek 1, 4, 5, 9 a 12 mali aj prestoj.
- 3508 v rannej spicke bol na linke 35/2, popoludni ho vsak nahradil 3616
- 2827 od 11.43 h. docasne vypadol na linke 83/3 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho nahradil ZV 2812
- 7077 po 12. h. ako ZV na linke 5/4, neskor ho nahradil 7845-46
- 3616 okolo 13.30 h. vypadol na linke 35/2, az od 16.17 h. ho nahradil 3638
- 2515 okolo 13.30 h. docasne vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2703 😉 , ktory vsak po prichode do Dubravky o 14.15 h., odchod z Dubr. o 14.44 h. vynechal
- 1014 od 16.02 h. (15.57 h. odisiel do vozovne) docasne vypadol na linke 20/2, neskor ho nahradil ZV 1017
- 2630 po 18. h. docasne odisiel z linky 83/2 na plnicku, neskor ho nahradil ZV 2627
- 7809-10 po 19. h. docasne vypadol na linke 12/7, nahradil ho ZV 7759-60 😉

Vyprava podla poradia:
1: 7813-14, 7761-62, 7727-28, 7779-80, 7775-76, 7753-54, 7749-50, 7739-40, 7828-27, 7815-16
5: 7925-26, 7733-34, 7941-42, 7845-46n, 7937-38, 7907-08, 7837-38, 7841-42, 7921-22, 7931-32, 7933-34, 7943-44, 7835-36
😞 M: ZV 7077/4
12: 7829-30, 7803-04, 7751-52, 7777-78, 7745-46, 7757-58, 7809-10
😞 M: ZV 7759-60 😉 /7
20: 1016, 1014, 1002, 1702
😞 M: ZV 1017/2
22: 1066, 1062, 1701
26: 1307
27: 1005, S 1024
34: 2811, 2830, 2813, 2514, 2814, 2626, S 2403, 2309
35: 3502, S 3508
😞 M: 3616; 3638/oba 2
83: 2308, 2630, 2827, 2820, 2809, 2823, 2810, 2515, S N 2826, 2401, 2818, 2408, 2512
😞 M: ZV 2703 😉 /8; ZV 2627/2; ZV 2812/3
380: 1218 ( cez Dubr. ide len rano)
382: 1111
504: 1824

Vysvetlivky #16992

A na zaver este jeden postreh:
- 2938 (nas Recar) uz dva tyzdne je pravdepodobne docasne odstaveny (a mozno navzdy??)
Reply on: Andy #18432:
No viem, viem. Avšak viem aj to, že sú tam kvalitný ľudia, ktorí sa tou myšlienkou určie budú zaoberať (vy viete, že myslím vás) len chyba je v tom, že oni nám nepovedia svoje argumenty a potom tu niektorý píšu vety "VIEŠ TO SA NEDÁ, NIKDY SA TO TAK NEROBILO, VŠETCI SÚ NA OBEDE,..."
Ale to sa zase nesmú hnevať na nich na DPB, pretože kde viazne komunikácia, tam sú nedorozumenia. A keby nám vedenie DPB veľa vecí vystvetlilo, možno aj takých, ktoré obyčajný ľudia nesmú vedieť (spôsobom: "ja som počul a myslím si" s nickom xxx) tak by sme tak nehovorili.

A ja si myslím: že za veľa vecí skutočne nemôže DPB (za veľa áno) a že na magistráte je strááááášne veľa úradníkov, ktorí sú proti veľa dobrým veciam. Ktorí zastavili rušenie zbytočných zastávok, ktorí stále bojujú proti jednotnému intervalu na elinách... A myslím si, že DPB a jeho zamestnanci by mali magistrátnkom a a tomuto mestu ukázať, že ako to bude vyzerať, keď jeden pracovný týždeň výjde na každú linku len jeden autobus (aby bola zachovaná kyvadlová doprava a nehrozili sankcie) a ako sa toto mesto zrúti, ako domček z karát. A tak ako po štrajku v roku 1997 sa začnú kupovať nové busy, že niečo podobné príde aj potom to kroku.
Reply on: J #18439:

1. co ti je na tom nerealisticke presunut ich do stredu tej asfaltovej plochy ? zeby im to tak tragicky ublizilo ze budu od budovy stanice o 5 metrov dalej ?

2. ten pas kde stoja bol vyhradeny pre MHD a taxiky tam nebyvali, to si len taxikarska lobby presadila a vytlacila odtial vozidla MHD... a divim sa ze to obhajujes...

3. nechapem na co ich tam stoji stale take hejno (uplne bezne aj cez 20), keby ich tam bolo 5 a doplnali by sa z miesta nachadzajuceho dalej od stanice podla toho ako by sa minali, tak by to myslim malo ten isty efekt, aurat by tam nezavadzali.
J: vs.4812 ona je preto taka spinava lebo ked ona jazdi od 4:30 do 23:00 a to je este o tom case umyvarka zatvorena... a daake dobracisko "vypravca" casto zapise na plachtu ze ten voz vypravia aj cez vikend a preto je tak spinava... neni ju kedy pomali umyt, ale to staci sem napisat a neeeboj za chvilu bude cista ako minule, nezabudaj toto tu vsetko je tak spiclovane z DPB... ja 4812 volam BlackBus. 🙂
Vozidlo 3619 linka c.82 musela pojazdna dielna startovat cez kable na konecnej zastavke Matador... vyzeralo to tak ze sa rozbiehala na odchod a zhasol jej motor, lebo bola tak sikmo odstavena bolo to o 22:40.
si: A čo takto navrhnúť nečo realistické. Taxikáry patria k službám mesta.
d3: 1. Mozes tu novinku zmenit ak chces.
2. Mne su osudy bratislavskych elin z polovice nezname.
3. Tu novinku som nepisal ja. Takze pisme skor v jednotnom cisle. 🙂
Tiez mam pripomienku k novinke - za to, ze COLORovi/mat3jovi je osud vozna 7792 neznamy, nemusia to pisat aj do novinky. To nech radsej nenapisu nic, aspon nebudeme vyzerat ako idioti... 7792 ma dake problemy s elektrikou. Solo jazdi aj 7737 (7738 je po vykolajeni odstaveny). 7799 a 7800 su uz snad jasne...
Reply on: J #18430:
na riesenie "preplnenosti" obratiska hlavnej stanice existuje daleko jednoduchsie riesenie - vyhodit z vonkajsej stopy obratiska to hejno taxikarov... vzdy ich je tam aspon 20, a kludne by mohli zavadzat aj na tom parkovisku uprostred...
Reply on: Andy #18434:
Ale ked si to tak uvedomujem, tak vsetci kecaju dokopy blbosti, lebo ako mozu chciet, aby tam premavalo vozidlo, ake zatial este nebolo vyrobene... Teda klbovy duobus.
Reply on: J #18433:
Od zaciatku sa hovori o klbovych vozidlach. Preto tam chcu stavat tu pseudotrolejbusovu trat... Inak vraj stacia autobusy.
Frenky: Potom by tam nemusel byť striedač. Či musel?

Andy: Aha. Máš pravdu. Zase som rozmýšlal bez počítania. Takže 18m vozy a 5min interval 🙂 Aj keď si myslím, že kúpia 12m vozy 😞
Reply on: J #18430:
Vies, to sa neda, vies, na to je predpis, vies, ten predpis sa neda zmenit. Vies na Hlavnej stanici musi byt prestavka, vies na priebeznej konecnej aj tak musi byt, vies Hlavna stanica nemoze byt priebezna konecna, vies my uz mame grafikon, nebudeme ho menit. Alebo nevies? 🙂
frenky: Pošli na mail.
Reply on: J #18424:
ešte jeden plus by to malo. Hlavná stanica by nebola taká preplnená. V špičke tam majú často busy problém prejsť okolo trolov.
Reply on: frenky #18428:
Ten kto nevie co je 50/11, obvykle nevie ani co je 3640....
len taka mala otazka k novinke:
naco je potrebne pisat do novinky, ze voz jazdil na 50/11., to koho zaujima? ved 80% navstevnikov ani nevie, co je to cislo za lomitkom.
Reply on: J #18424:
Nejako zle pocitas. Ked ma 12m bus mat interval 3 minuty, tak to znamena, ze 15m bus ma mat interval 3,75 minuty, a nie 7, ako si uviedol. A tym padom by mal 18-metrovy mat interval 4,5 minuty. A to teda rozhodne dlha cakacka nie je. 🙂
Reply on: J #18424:
k tej 210> je tam striedac, cize ten zabezpecuje adekvatne prestavky. Po - Pia je tam urcite, v So - Ne asi nie. Sidli na HLST podla vsetkeho. 😉 kde inde, ze? ;-D

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.