#4941 pokazená za zastávkou Podvornice smer mesto. #4937 pokazená za zastávkou Alexyho smer mesto.
Tvoria sa kolóny smer DNV a Lamač, Patrónka upchatá, Saratovská a Agátová kolóna od železničného podjazdu až ku zastávke Podvornice smer DNV.
EDIT: práve pozerám na virtuálnej tabuli, že spoje smerujúce do DNV, Lamača a ZB naberajú meškanie až 40 minút.
Slovo "striedavo" sa používa, iba ak ide o dvojicu svetiel (čo bolo v prípade, o ktorom sme začali diskutovať). Inak sa v legislatíve hovorí iba o prerušovaných signáloch
A ked uz mame jazykove okienko, tak pojem "striedavo prerušované signály" je podla mna blbost. Ako sa prejavuje ta striedavost prerusovanych signalov?
Slovo striedavo je tam navyse, spravne by malo byt iba "prerušované signály". Teda aspon mne to pride spravnejsie.
Ja som len preto reagoval, lebo ma irituje, že v mnohých materiáloch sa uvádza, že kmitavá žltá, pritom o kmitaní nemôže byť žiadna reč, fyzikálne je to blikanie a hotovo. A čo sa týka žltej, už v škôlke nás učili červená-oranžová-zelená. Ale možno inak vnímam farby, lebo viac ľudí mi povedalo, že to je žltá, keď som sa ich explicitne pýtal, či je to oranžová alebo žltá.
"Najlepšie" sú random nastavené nové semafory na nábreží pred Zuckermandelom. Každý púšťa bočné smery, iba na pokyn senzora pokiaľ nejde električka. No každý si žije svojim životom čiže IAD vrátane busov stoja často postupne na každom. Zelená vlna pre zníženie exhalátov či obmedzenie zbytočných rozbehov je v súčasnosti blbé slovo.
Najnovšie pri Vodnej veži idú napevno no aspoň spolu s napevno nastavenými pri výjazde na most smer Petržalka.
Avšak ako občan bývajúci pri hlavnom cestnom ťahu to oceňujem. Po vypnutí CDS sa cesta mení na pretekársku dráhu (áno, to sa má riešiť radarmi, hliadkami, atď. a nie CDS v režime 24/7, no buďme realisti).
a videl si niekde v podani tohto mesta nejake funkcne dynamicke riadenie ? pri cestnych vozidlach ? tu je akosi problem nastavit to aj pri draznych kolajovych vozidlach, takze snivajte s nami a cele dynamicke riadenie v ponimani tohto mesta je ze ked mi zastavi (este raz, zastavi) vozidlo na hrane krizovatky, tak ho milostivo za chvilu pustim, pracovat s niecim ako priblizujuce sa vozidla (a je jedno ze ci vedlajsi alebo hlavny smer) sa tu akosi nenosti....
PS: v kombinacii s tymto je zaroven nanajvys podivne, ze rovnako tak musia cakat na volno chodci, aj ked je krizovatka prazdna (co zas vedie k tomu, ze chodic sice zmackne dopyt, ale kym dostane volno uz tam po nom neostane ani prd, a cervenu autam to hodi tak o minutu ked sa akurat doruti tlupa od predchadzajucej krizovatky....) a taktiez nieco ako blikajuca zelena sa zrusilo, aj ked pri testoch vyslo ze proti prejazdom na cervenu to vyrazne pomohlo....
Semafory sú tiež na to, aby pomáhali bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky. Ale pri súčasných vallovinách tomu tak nie je…
Btw. XY rokov bolo bežné, že sa semafory na noc vypínali. Na väčšine križovatiek v noci totiž nie je žiadna veľká premávka.
david11
Najnovšie pri Vodnej veži idú napevno no aspoň spolu s napevno nastavenými pri výjazde na most smer Petržalka.