Reply on: Ma178rek #180298:
Áno, nedá sa všetko otočiť hneď, a práve toto je problém, keď kvôli problémom na jednej strane mesta je obmedzená druhá.Keď sa oznámilo že L7 bude zrušená a L1 nebude potiahnutá do Petržalky tak bolo dosť kritiky že problém v Petržalke obmedzí Raču alebo naopak, a s týmto názorom súhlasím. Pravda je taká, že čím je linka dlhšia tak tým ťažšie sa dodržuje spoľahlivosť a stabilita, takže bolo by na mieste mať doplnkové linky na každej radiále ako na Račianskej, alebo aspoň skrátiť každú linku aby obsluhovala len jednú radiálu.
Max
×
DPB: Linky 4 a 9: prerušená premávka na Karloveskej. Linka 4 z Pri kríži premáva po Kútiky a späť. Linka 4: z konečných zastávok Zlaté piesky/Stn. Nové mesto premáva po Most SNP (B) ďalej cez tunel, Kapucínsku (A), Námestie SNP a od zastávky Centrum (B) späť smer Vajnorská. Linka 9: smer Kútiky premáva po Kapucínsku (B), ďalej cez tunel na nábrežie, Šafárikovo námestie (A), Námestie SNP a od zastávky Poštová (B) späť smer Astronomická.
DPB: Náhradná autobusová doprava X4 premáva obojsmerne medzi zastávkami Chatam Sófer - Metrologický ústav. Lines 4 and 9: Service interruption on Karloveská Street. Line 4 operates from Pri kríži to Kútiky and back. From the terminal stops Zlaté piesky / Nové Mesto railway station, Line 4 operates to Most SNP (B), then continues via the tunnel, Kapucínska (A), Námestie SNP, and from the Centrum (B) stop returns in the direction of Vajnorská.
DPB: Line 9 (direction Kútiky) operates via Kapucínska (B), continues through the tunnel to the riverside, Šafárik Square (A), Námestie SNP, and from Poštová (B) returns in the direction of Astronomická. Replacement bus service X4 operates in both directions between Chatam Sófer and Metrological Institute stops.