Upozornenia
×
DPB: Linky 4 a 9: prerušená premávka na Karloveskej. Linka 4 z Pri kríži premáva po Kútiky a späť. Linka 4: z konečných zastávok Zlaté piesky/Stn. Nové mesto premáva po Most SNP (B) ďalej cez tunel, Kapucínsku (A), Námestie SNP a od zastávky Centrum (B) späť smer Vajnorská. Linka 9: smer Kútiky premáva po Kapucínsku (B), ďalej cez tunel na nábrežie, Šafárikovo námestie (A), Námestie SNP a od zastávky Poštová (B) späť smer Astronomická.
DPB: Náhradná autobusová doprava X4 premáva obojsmerne medzi zastávkami Chatam Sófer - Metrologický ústav. Lines 4 and 9: Service interruption on Karloveská Street. Line 4 operates from Pri kríži to Kútiky and back. From the terminal stops Zlaté piesky / Nové Mesto railway station, Line 4 operates to Most SNP (B), then continues via the tunnel, Kapucínska (A), Námestie SNP, and from the Centrum (B) stop returns in the direction of Vajnorská.
DPB: Line 9 (direction Kútiky) operates via Kapucínska (B), continues through the tunnel to the riverside, Šafárik Square (A), Námestie SNP, and from Poštová (B) returns in the direction of Astronomická. Replacement bus service X4 operates in both directions between Chatam Sófer and Metrological Institute stops.
A pri tom staré električky vo Viedni bez pazvukov vŕzgania ticho jazdia stále. Radosť sa v nich voziť..
U nás väčšinou druhý vozeň dvojičiek ako keby bol od macochy.
To je pravda, preto som napisal mozny (na)zvoz k elinam na Ruzinovskej radiale.. Astronomicka mi prisla celkom idealna konecna.. Myslel som - nieco ako 99na - okolity vymetak..
Ale nevieme co vyjde alebo vymysli mesto a DPB...
50/x - 1844 - dobra jazda
70/x 3334 - rano taktiez dobra jazda..
40ka - zaujimave nazory, ale ja osobne nevidim dovod na predlzenie 40ky az pod Most SNP. Ved 40ka hlavne spaja HL ST a AS NIVY a aj do Eurovei, z tej casti mesta.
Ked postavia el trat ako sa planuje Eurovea, Kosicka, Mileticka, jej bude stacit povodna trasa po AS NIVY. Ak ju nezrusia..
Kedze to planuju s 50kou.. zrusit v buducnosti, alebo sa zachova od Kukucinovej(OD Slimak) po Astronomicku? Ako navoz k elinam? Sakra,ale tiez uz spekulujem..takze uvdime co bude o par snad nie desiatok rokov..
Co sa tyka L1 vs L40: u L1 je obrovsky benefit v tom, ze vo vacsine trasy je oddelena od cestnej premavky, a je teda ovela spolahlivejsia nez L40, ktora uz samotnou trasou ma dlhsiu jazdnu dobu (14 m) len k Eurovey (oproti L1, ktora ma jazdnu dobu 12 m na Stura), a to este bez ohladom na zapchy. Za mna, pokial sa niekto nezobudi a neprerobi el. trat aby mohli po nej jazdit autobusy tak to budu akurat vyhodene peniaze.
Co sa tyka spoja spod mosta na Hodzovo: to by sa nemohlo riesit nejakym midibusovym spojom medzi mostom a stanicou? Mame dost 10 m Solarisov a Ivecov (?) na to.
Že to nie je dôvod ťahať L40 po nábreží k mostu SNP. Ale v prípade jej zokruhovania sa dá z nábrežia dostať do oblasti Zochovej a Hodžovho čo ti neponúka žiadny spoj na nábreží a spod mosta SNP.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej