Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Klepeto #180264:
Co sa tyka L1 vs L40: u L1 je obrovsky benefit v tom, ze vo vacsine trasy je oddelena od cestnej premavky, a je teda ovela spolahlivejsia nez L40, ktora uz samotnou trasou ma dlhsiu jazdnu dobu (14 m) len k Eurovey (oproti L1, ktora ma jazdnu dobu 12 m na Stura), a to este bez ohladom na zapchy. Za mna, pokial sa niekto nezobudi a neprerobi el. trat aby mohli po nej jazdit autobusy tak to budu akurat vyhodene peniaze.

Co sa tyka spoja spod mosta na Hodzovo: to by sa nemohlo riesit nejakym midibusovym spojom medzi mostom a stanicou? Mame dost 10 m Solarisov a Ivecov (?) na to.
Reply on: Petto #180263:
Že to nie je dôvod ťahať L40 po nábreží k mostu SNP. Ale v prípade jej zokruhovania sa dá z nábrežia dostať do oblasti Zochovej a Hodžovho čo ti neponúka žiadny spoj na nábreží a spod mosta SNP.
Reply on: Petto #180258:
Z nábrežia môžeš ísť aj L1 na HLST.
Reply on: Ma178rek #180257:
A to by bol problém ich mať takto číselne rozdelené?
Kľudne aj na 40A a 40B.
Reply on: Petto #180258:
Čo tu furt blúznite o vozidlách kúpených na linku? Čím je to podložené?
Reply on: Ma178rek #180254:
Vajanskeho sa da este nafuknut o BUS pruh ? Co typ dopravy to svoj pruh 😂 ?
Reply on: Klepeto #180256:
Vykon maju. Len su to stale EUfondove vozidla kupene na linku a zmena trasy by musela byt podla mna riesena aj vyssie. Na druhu stranu - spojenie z AS smer HS cez nabrezie veru nic moc.
Reply on: Klepeto #180256:
To by si ale potreboval 2 protismerne linky.
40 a 140 aby si cestujúcich nemýlil...

Alebo teda 40 v trase Stanica -Nivy-Eurovea a odtial označené ako 140
Nebolo by lepšie už rovno L40 zokruhovať a teda z nábrežia by pokračovala po Staromestskej priamo na HLST. Majú tie batérie výkon na tento dojazdový úsek bez troleja od ASMN po nábreží k mostu SNP a ďalej na stanicu. Osobne si myslím, že takáto okružná linka nám tu chýba.
Reply on: Ma178rek #180254:
Prejazdovanie 40 a 61 sa zaviedlo kvôli tomu, aby sa nejaké 1-2 poradia ušetrili, takže ak by sa to zrušilo a navyše aj predĺžila 40, tak by sa najskôr museli zaviesť striedači, keďže by sme nemali dosť 27TrA.
Reply on: Mhr1 #180253:
Je vôbec dobre prejazdovat linky 61 a 40?
Či by nebolo dobré ich rozdeliť
A predĺženie pod most SNp??? Iba v prípade že sa upraví nábrežie a urobí sa BUS pruh obojsmerný na Vajanského...

Ale tak to by musela prebehnúť komplet rekonštrukcia priestoru a aj usporiadanie ...
Reply on: SixSixTrooper #180251:
Veď je to idealizmus! Dnes je problém vypraviť 18 poradí na t-40/61, pri predĺžení pod most SNP by to potrebovalo minimálne 20 poradí, pri tých zápchach možno 21, čiže úplne nereálne. Bez doriešenia situácie na Vajanského nábreží a bez dodávky nových t-busov s batériami predlžovať t-40 pod most SNP by kvôli nepravidelnostiam, prenášaných aj na t-61, nedávalo zmysel. Najmä kvôli tým nepravidelnostiam, ako píše aj Moky.
Reply on: SixSixTrooper #180251:
Ale ak sa t-40 predlzi pod Most SNP, tak zas bude uz viac nepravidelna ako je teraz.. kvoli nabreziu upchatemu v spickach najma..
Reply on: Mhr1 #180250:
Ajtak sa plánuje predĺženie pod Most SNP
Škoda, že sa ešte nerysuje zatrolejovanie trate k Novému SND. Potom by sa mohli t-40 a t-61 prevádzkovo rozdeliť a na t-40 by mohli byť nasadzované aj štandardné trolejbusy, máme ich dosť.
Reply on: Andrej #180248:
Zjavne má smolu 🙄

Do fabriky chodia vozy po vážnych nehodách, kde sa poškodí rám, inak sa opravujú na ťažkej údržbe, tu sa dodávateľsky opravovala 6916 a bude sa opravovať aj 6908 (preprava tak dlhého jazvečíka je príliš drahá a k poškodenia rámu nedošlo). Predpokladám, že po skončení záruky sa aj väčšie opravy budú robiť tu, otázka je, či na to bude mať DPB dostatočné kapacity, takže Tvoja otázka z príspevku o oprave 6719 zostáva stále otvorená.
Reply on: trolejbus6207 #180247:
To uz bude druhy krat co 6711 isla naspat do fabriky 💀

Moja otazka k tejto teme stale plati: https://imhd.sk/ba/doc/sk/23562/Trolejbus-6719-pri%C5%A1iel-z-opravy?dfpi=2#2
Reply on: trolejbus6207 #180245:
Malá zmena - 6722 sa opravuje tu, do fabriky ide len 6711...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.