Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Klepeto #180256:
To by si ale potreboval 2 protismerne linky.
40 a 140 aby si cestujúcich nemýlil...

Alebo teda 40 v trase Stanica -Nivy-Eurovea a odtial označené ako 140
Nebolo by lepšie už rovno L40 zokruhovať a teda z nábrežia by pokračovala po Staromestskej priamo na HLST. Majú tie batérie výkon na tento dojazdový úsek bez troleja od ASMN po nábreží k mostu SNP a ďalej na stanicu. Osobne si myslím, že takáto okružná linka nám tu chýba.
Reply on: Ma178rek #180254:
Prejazdovanie 40 a 61 sa zaviedlo kvôli tomu, aby sa nejaké 1-2 poradia ušetrili, takže ak by sa to zrušilo a navyše aj predĺžila 40, tak by sa najskôr museli zaviesť striedači, keďže by sme nemali dosť 27TrA.
Reply on: Mhr1 #180253:
Je vôbec dobre prejazdovat linky 61 a 40?
Či by nebolo dobré ich rozdeliť
A predĺženie pod most SNp??? Iba v prípade že sa upraví nábrežie a urobí sa BUS pruh obojsmerný na Vajanského...

Ale tak to by musela prebehnúť komplet rekonštrukcia priestoru a aj usporiadanie ...
Reply on: SixSixTrooper #180251:
Veď je to idealizmus! Dnes je problém vypraviť 18 poradí na t-40/61, pri predĺžení pod most SNP by to potrebovalo minimálne 20 poradí, pri tých zápchach možno 21, čiže úplne nereálne. Bez doriešenia situácie na Vajanského nábreží a bez dodávky nových t-busov s batériami predlžovať t-40 pod most SNP by kvôli nepravidelnostiam, prenášaných aj na t-61, nedávalo zmysel. Najmä kvôli tým nepravidelnostiam, ako píše aj Moky.
Reply on: SixSixTrooper #180251:
Ale ak sa t-40 predlzi pod Most SNP, tak zas bude uz viac nepravidelna ako je teraz.. kvoli nabreziu upchatemu v spickach najma..
Reply on: Mhr1 #180250:
Ajtak sa plánuje predĺženie pod Most SNP
Škoda, že sa ešte nerysuje zatrolejovanie trate k Novému SND. Potom by sa mohli t-40 a t-61 prevádzkovo rozdeliť a na t-40 by mohli byť nasadzované aj štandardné trolejbusy, máme ich dosť.
Reply on: Andrej #180248:
Zjavne má smolu 🙄

Do fabriky chodia vozy po vážnych nehodách, kde sa poškodí rám, inak sa opravujú na ťažkej údržbe, tu sa dodávateľsky opravovala 6916 a bude sa opravovať aj 6908 (preprava tak dlhého jazvečíka je príliš drahá a k poškodenia rámu nedošlo). Predpokladám, že po skončení záruky sa aj väčšie opravy budú robiť tu, otázka je, či na to bude mať DPB dostatočné kapacity, takže Tvoja otázka z príspevku o oprave 6719 zostáva stále otvorená.
Reply on: trolejbus6207 #180247:
To uz bude druhy krat co 6711 isla naspat do fabriky 💀

Moja otazka k tejto teme stale plati: https://imhd.sk/ba/doc/sk/23562/Trolejbus-6719-pri%C5%A1iel-z-opravy?dfpi=2#2
Reply on: trolejbus6207 #180245:
Malá zmena - 6722 sa opravuje tu, do fabriky ide len 6711...
Reply on: trolejbus6207 #180245:
Ďakujem.
Reply on: Mhr1 #180244:
6711 + 6722 sú po nehode, pravdepodobne budú opravené u výrobcu
6727 + 6729 stoja na poruchy
Neviete, čo sa deje s 27Tr? Už tri dlhšie odstavené, od minulého týždňa sa na t-40/61 už pravidelne objavujú autobusy. Poruchy, či nehody? Viete niekto?
Reply on: Zberač mínusiek #180242:
Uz vcera sa tak jazdilo ...
Zberač mínusiek

Zberač mínusiek

Úsek Jungmannova - Vlastenecké nám. sa už jazdí po novej komunikácii po pravej strane (bližšie k budovám a pošte). Ešte vo štvrtok sa to asfaltovalo, nečakal som, že dnes už bude presunutá premávka. Samozrejme, zastávka je ešte v náhradnej polohe.
Cez Zochovu smer Hodžovo námestie práve prešla kolóna očíslovaných autobusov s policajným sprievodom

EDIT: Autobusy ostali stáť pred križovatkou na námestí, policajné autá pokračovali ďalej
Reply on: TomJ #180239:
To neviem.
Reply on: ES499.0001 #180238:
317 je nepojazdná alebo nemá papiere? Nejazdila ani počas Dní Bratislavy, ani dnes.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.