To je pravda, preto som napisal mozny (na)zvoz k elinam na Ruzinovskej radiale.. Astronomicka mi prisla celkom idealna konecna.. Myslel som - nieco ako 99na - okolity vymetak..
Ale nevieme co vyjde alebo vymysli mesto a DPB...
50/x - 1844 - dobra jazda
70/x 3334 - rano taktiez dobra jazda..
40ka - zaujimave nazory, ale ja osobne nevidim dovod na predlzenie 40ky az pod Most SNP. Ved 40ka hlavne spaja HL ST a AS NIVY a aj do Eurovei, z tej casti mesta.
Ked postavia el trat ako sa planuje Eurovea, Kosicka, Mileticka, jej bude stacit povodna trasa po AS NIVY. Ak ju nezrusia..
Kedze to planuju s 50kou.. zrusit v buducnosti, alebo sa zachova od Kukucinovej(OD Slimak) po Astronomicku? Ako navoz k elinam? Sakra,ale tiez uz spekulujem..takze uvdime co bude o par snad nie desiatok rokov..
Co sa tyka L1 vs L40: u L1 je obrovsky benefit v tom, ze vo vacsine trasy je oddelena od cestnej premavky, a je teda ovela spolahlivejsia nez L40, ktora uz samotnou trasou ma dlhsiu jazdnu dobu (14 m) len k Eurovey (oproti L1, ktora ma jazdnu dobu 12 m na Stura), a to este bez ohladom na zapchy. Za mna, pokial sa niekto nezobudi a neprerobi el. trat aby mohli po nej jazdit autobusy tak to budu akurat vyhodene peniaze.
Co sa tyka spoja spod mosta na Hodzovo: to by sa nemohlo riesit nejakym midibusovym spojom medzi mostom a stanicou? Mame dost 10 m Solarisov a Ivecov (?) na to.
Že to nie je dôvod ťahať L40 po nábreží k mostu SNP. Ale v prípade jej zokruhovania sa dá z nábrežia dostať do oblasti Zochovej a Hodžovho čo ti neponúka žiadny spoj na nábreží a spod mosta SNP.
Vykon maju. Len su to stale EUfondove vozidla kupene na linku a zmena trasy by musela byt podla mna riesena aj vyssie. Na druhu stranu - spojenie z AS smer HS cez nabrezie veru nic moc.
Nebolo by lepšie už rovno L40 zokruhovať a teda z nábrežia by pokračovala po Staromestskej priamo na HLST. Majú tie batérie výkon na tento dojazdový úsek bez troleja od ASMN po nábreží k mostu SNP a ďalej na stanicu. Osobne si myslím, že takáto okružná linka nám tu chýba.
Prejazdovanie 40 a 61 sa zaviedlo kvôli tomu, aby sa nejaké 1-2 poradia ušetrili, takže ak by sa to zrušilo a navyše aj predĺžila 40, tak by sa najskôr museli zaviesť striedači, keďže by sme nemali dosť 27TrA.
Je vôbec dobre prejazdovat linky 61 a 40?
Či by nebolo dobré ich rozdeliť
A predĺženie pod most SNp??? Iba v prípade že sa upraví nábrežie a urobí sa BUS pruh obojsmerný na Vajanského...
Ale tak to by musela prebehnúť komplet rekonštrukcia priestoru a aj usporiadanie ...
Veď je to idealizmus! Dnes je problém vypraviť 18 poradí na t-40/61, pri predĺžení pod most SNP by to potrebovalo minimálne 20 poradí, pri tých zápchach možno 21, čiže úplne nereálne. Bez doriešenia situácie na Vajanského nábreží a bez dodávky nových t-busov s batériami predlžovať t-40 pod most SNP by kvôli nepravidelnostiam, prenášaných aj na t-61, nedávalo zmysel. Najmä kvôli tým nepravidelnostiam, ako píše aj Moky.
Mhr1