Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vyzerá to tak, že 7527 stojí niekde medzi zast. Pionierska a Ursínyho smer Petržalka už 10 minút.
Reply on: Mopy #180269:
Skôr až ku Gagarinke ju potom potiahnuť nech prepojí všetky východné radiály.
Ružinovske ZV 7837 vymenené za 7915 🙃
Reply on: 810zssk #180268:
To je pravda, preto som napisal mozny (na)zvoz k elinam na Ruzinovskej radiale.. Astronomicka mi prisla celkom idealna konecna.. Myslel som - nieco ako 99na - okolity vymetak..
Ale nevieme co vyjde alebo vymysli mesto a DPB...

68/x - 4923 a 4263
84/x - 2864
Reply on: Mopy #180267:
Tak medzi Kukučínovou a Tomášikovou nie je dôvod ju rušiť keďže tam žiadna električka nebude.
50/x - 1844 - dobra jazda🙂
70/x 3334 - rano taktiez dobra jazda..

40ka - zaujimave nazory, ale ja osobne nevidim dovod na predlzenie 40ky az pod Most SNP. Ved 40ka hlavne spaja HL ST a AS NIVY a aj do Eurovei, z tej casti mesta.

Ked postavia el trat ako sa planuje Eurovea, Kosicka, Mileticka, jej bude stacit povodna trasa po AS NIVY. Ak ju nezrusia..

Kedze to planuju s 50kou.. zrusit v buducnosti, alebo sa zachova od Kukucinovej(OD Slimak) po Astronomicku? Ako navoz k elinam? Sakra,ale tiez uz spekulujem..takze uvdime co bude o par snad nie desiatok rokov..
Reply on: Klepeto #180264:
Co sa tyka L1 vs L40: u L1 je obrovsky benefit v tom, ze vo vacsine trasy je oddelena od cestnej premavky, a je teda ovela spolahlivejsia nez L40, ktora uz samotnou trasou ma dlhsiu jazdnu dobu (14 m) len k Eurovey (oproti L1, ktora ma jazdnu dobu 12 m na Stura), a to este bez ohladom na zapchy. Za mna, pokial sa niekto nezobudi a neprerobi el. trat aby mohli po nej jazdit autobusy tak to budu akurat vyhodene peniaze.

Co sa tyka spoja spod mosta na Hodzovo: to by sa nemohlo riesit nejakym midibusovym spojom medzi mostom a stanicou? Mame dost 10 m Solarisov a Ivecov (?) na to.
Reply on: Petto #180263:
Že to nie je dôvod ťahať L40 po nábreží k mostu SNP. Ale v prípade jej zokruhovania sa dá z nábrežia dostať do oblasti Zochovej a Hodžovho čo ti neponúka žiadny spoj na nábreží a spod mosta SNP.
Reply on: Petto #180258:
Z nábrežia môžeš ísť aj L1 na HLST.
Reply on: Ma178rek #180257:
A to by bol problém ich mať takto číselne rozdelené?
Kľudne aj na 40A a 40B.
Reply on: Petto #180258:
Čo tu furt blúznite o vozidlách kúpených na linku? Čím je to podložené?
Reply on: Ma178rek #180254:
Vajanskeho sa da este nafuknut o BUS pruh ? Co typ dopravy to svoj pruh 😂 ?
Reply on: Klepeto #180256:
Vykon maju. Len su to stale EUfondove vozidla kupene na linku a zmena trasy by musela byt podla mna riesena aj vyssie. Na druhu stranu - spojenie z AS smer HS cez nabrezie veru nic moc.
Reply on: Klepeto #180256:
To by si ale potreboval 2 protismerne linky.
40 a 140 aby si cestujúcich nemýlil...

Alebo teda 40 v trase Stanica -Nivy-Eurovea a odtial označené ako 140
Nebolo by lepšie už rovno L40 zokruhovať a teda z nábrežia by pokračovala po Staromestskej priamo na HLST. Majú tie batérie výkon na tento dojazdový úsek bez troleja od ASMN po nábreží k mostu SNP a ďalej na stanicu. Osobne si myslím, že takáto okružná linka nám tu chýba.
Reply on: Ma178rek #180254:
Prejazdovanie 40 a 61 sa zaviedlo kvôli tomu, aby sa nejaké 1-2 poradia ušetrili, takže ak by sa to zrušilo a navyše aj predĺžila 40, tak by sa najskôr museli zaviesť striedači, keďže by sme nemali dosť 27TrA.
Reply on: Mhr1 #180253:
Je vôbec dobre prejazdovat linky 61 a 40?
Či by nebolo dobré ich rozdeliť
A predĺženie pod most SNp??? Iba v prípade že sa upraví nábrežie a urobí sa BUS pruh obojsmerný na Vajanského...

Ale tak to by musela prebehnúť komplet rekonštrukcia priestoru a aj usporiadanie ...
Reply on: SixSixTrooper #180251:
Veď je to idealizmus! Dnes je problém vypraviť 18 poradí na t-40/61, pri predĺžení pod most SNP by to potrebovalo minimálne 20 poradí, pri tých zápchach možno 21, čiže úplne nereálne. Bez doriešenia situácie na Vajanského nábreží a bez dodávky nových t-busov s batériami predlžovať t-40 pod most SNP by kvôli nepravidelnostiam, prenášaných aj na t-61, nedávalo zmysel. Najmä kvôli tým nepravidelnostiam, ako píše aj Moky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.