Reply on: si #179473:
Autá prioritne nezakazujem. Iba ulice, ktoré využívajú by nemali byť v centrálnej časti použiteľné na ľahké dochádzanie a už vôbec nie na tranzit. Preto sa postupne dostávame do situácie, že autom človek musí urobiť väčšiu vzdialenosť ako mhd alebo ako chodec/cyklista a to má byť ten výstup tých obmedzení. Nie zákazov. Mesto sa nerozrástlo, iba pribudli autá. Či k tomu patrične pribudla infraštruktúra je otázne. Myslím si, že IAD mala za ostatných 20-30 rokov viac investovaného do cestnej siete než bolo investované do rozširovania siete MHD.
si
nuz a na druhej strane, dopravne vykony verejnej dopravy (v pocte vozo/vlako/osobo-kilometrov) su zauplynulych 30 rokov +- rovnake a ani trosku nereflektuju to ze mesto sa za to obdobie poznatelne zvacsilo, maximalne sa preskupuju trasy, na to aby sa kdesi cosi pridalo sa vzdy musi cosi kdesi zas zobrat.... a tak sa skupina obyvatelov ktori velmi inu moznost ako sadnut do auta nemaju postupne zvysuje, ono to nie je len o pohodolnosti....