Minule, keď som cestoval MHD vo Viedni, tak vo všetkých vozidlách klimatizácia išla bez problémov. Mám pocit, že otváranie a zatváranie dverí nijak jej funkčnosť neobmedzovalo.
Ach táto výhovorka, že sa často otvárajú dvere ich ešte ako dlho bude držať. Zaujímavé, že trolejbusy a električky s klimatizáciou nemajú problém a nestáva sa mi skoro vôbec, že by mi prišla L42 ako sauna. Za to, keď je na nej cez víkend ako náhrada bus, tak vo všetkých to bolo ako v skleníku. A boli vybavené klimatizáciou.
Ja mám taký jemne konšpiračný pocit, že sa tu akoby zodpovednosť prenáša na cestujúcich. "Nesťažovali sa na nefunkčnú klimatizáciu? Nuž tak asi im to nevadí."
Absolútne sa v poslednej dobe prestupy nestíhajú zobraziť a ja za tým aj vetrím určitú obsesiu marketingom v istých kruhoch.
Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)
Tak... pričom namiesto energie smerovanej do marketingu a vyvolávania dojmu, že ľudia to zmenia, keď budú písať DPB, by sa tá energia mala smerovať do údržby vozidiel, vrátane údržby/opravy klimatizácií.
Úplne základná požiadavka v roku 2020 bola, aby sa pri jazde do obvodu zastávky akákoľvek reklama prerušila a zobrazili sa real-time prestupy. V praxi to síce bol taký cliff-hanger, ale v princípe to vždy stačilo. Teraz sa nezobrazujú prestupy vôbec a dokonca chýbajú aj tie statické piktogramy v zozname zastávok. Už som sa tak stretol asi so 4 vozidlami.... zo štyroch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Color
Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)