Minule, keď som cestoval MHD vo Viedni, tak vo všetkých vozidlách klimatizácia išla bez problémov. Mám pocit, že otváranie a zatváranie dverí nijak jej funkčnosť neobmedzovalo.
Ach táto výhovorka, že sa často otvárajú dvere ich ešte ako dlho bude držať. Zaujímavé, že trolejbusy a električky s klimatizáciou nemajú problém a nestáva sa mi skoro vôbec, že by mi prišla L42 ako sauna. Za to, keď je na nej cez víkend ako náhrada bus, tak vo všetkých to bolo ako v skleníku. A boli vybavené klimatizáciou.
Ja mám taký jemne konšpiračný pocit, že sa tu akoby zodpovednosť prenáša na cestujúcich. "Nesťažovali sa na nefunkčnú klimatizáciu? Nuž tak asi im to nevadí."
Absolútne sa v poslednej dobe prestupy nestíhajú zobraziť a ja za tým aj vetrím určitú obsesiu marketingom v istých kruhoch.
Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)
Tak... pričom namiesto energie smerovanej do marketingu a vyvolávania dojmu, že ľudia to zmenia, keď budú písať DPB, by sa tá energia mala smerovať do údržby vozidiel, vrátane údržby/opravy klimatizácií.
Úplne základná požiadavka v roku 2020 bola, aby sa pri jazde do obvodu zastávky akákoľvek reklama prerušila a zobrazili sa real-time prestupy. V praxi to síce bol taký cliff-hanger, ale v princípe to vždy stačilo. Teraz sa nezobrazujú prestupy vôbec a dokonca chýbajú aj tie statické piktogramy v zozname zastávok. Už som sa tak stretol asi so 4 vozidlami.... zo štyroch.
Ike