Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: palinoo #178580:
Viedeň kupuje autobusy, ktoré majú funkčnú klimatizáciu, nie atrapu.
Reply on: N/A #178577:
ešte dávam link na skúsenosť od iného https://www.skyscrapercity.com/posts/189568519/
Podotýkam, že čas 11:00-19:00 platí pre telefónnu linku https://dpb.sk/klimatizacia
Reply on: N/A #178577:
Minule, keď som cestoval MHD vo Viedni, tak vo všetkých vozidlách klimatizácia išla bez problémov. Mám pocit, že otváranie a zatváranie dverí nijak jej funkčnosť neobmedzovalo.
Reply on: N/A #178577:
Ach táto výhovorka, že sa často otvárajú dvere ich ešte ako dlho bude držať. Zaujímavé, že trolejbusy a električky s klimatizáciou nemajú problém a nestáva sa mi skoro vôbec, že by mi prišla L42 ako sauna. Za to, keď je na nej cez víkend ako náhrada bus, tak vo všetkých to bolo ako v skleníku. A boli vybavené klimatizáciou.
Reply on: N/A #178577:
Ak nakúpiš nekvalitné vozidlá s nekvalitnou klimatizáciou, tak jednoducho tá klimatizácia nebude fungovať, lebo sa bude stále kaziť.
Reply on: ivanbuto #178572:
aneb keď človek napíše a očakáva, že sa niečo zmení. Ani preveríme, ani ďakujeme za nahlásenie
Reply on: Ike #178559:
Nefungujú už niekoľko dní (vrátane dispečerského hlásenia). Ani dnes.
Reply on: ivanbuto #178572:
Ja mám taký jemne konšpiračný pocit, že sa tu akoby zodpovednosť prenáša na cestujúcich. "Nesťažovali sa na nefunkčnú klimatizáciu? Nuž tak asi im to nevadí."
Ani jedna T3G nejazdí?? Wtf
Reply on: Ike #178564:
Absolútne sa v poslednej dobe prestupy nestíhajú zobraziť a ja za tým aj vetrím určitú obsesiu marketingom v istých kruhoch.
Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)
Reply on: Solider #178569:
Tak... pričom namiesto energie smerovanej do marketingu a vyvolávania dojmu, že ľudia to zmenia, keď budú písať DPB, by sa tá energia mala smerovať do údržby vozidiel, vrátane údržby/opravy klimatizácií.
Reply on: Ike #178570:
Kto má byť cieľová skupina?
Reply on: Cancer #178567:
To je už zrelé na stránku kolega problem 🤣🤩
Reply on: Cancer #178567:
Tu už niekto nadobro stratil dôstojnosť 🙄
Reply on: Cancer #178567:
Ty kokos. Už som videl úplne všetko 💀
Reply on: Cancer #178565:
Počkaj... čo? Toto fakt existuje?
Reply on: Ike #178564:
Dôležitejšie je zobraziť obrazovku či je bus viac hot ako tvoj crush... 👽
Reply on: Urbanway 2423 #178562:
Úplne základná požiadavka v roku 2020 bola, aby sa pri jazde do obvodu zastávky akákoľvek reklama prerušila a zobrazili sa real-time prestupy. V praxi to síce bol taký cliff-hanger, ale v princípe to vždy stačilo. Teraz sa nezobrazujú prestupy vôbec a dokonca chýbajú aj tie statické piktogramy v zozname zastávok. Už som sa tak stretol asi so 4 vozidlami.... zo štyroch.
Reply on: Andrej #178561:
Myslím si že všetky vozy by mali postupne ojazdovat a nielen tie isté -"-

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.