Reply on: Ike #178564:
Absolútne sa v poslednej dobe prestupy nestíhajú zobraziť a ja za tým aj vetrím určitú obsesiu marketingom v istých kruhoch. Akože áno, “nový” marketingový tím si zaslúži aj pochváliť (napr. práve za využitie in-vozových screenov), ale práve to asi podľa niekoho robia tak dobre, že to má prednosť pred reálne užitočnými informáciami. Ktoré nebolo trviálne vyvinúť - na rozdiel od statických vizuálov.
Skrátka sa už toho na tých screenoch točí príliš veľa.
PS: Crush mi žily netrhá, marketing musí zaujať. (Mínusky si môžete ušetriť, je mi jasné, že toto tu nie je populárny názor)

Urbanway 2423
Takisto aj wifi pripojenie častokrát vo vozidlách nefunguje, aj keď tam človek zadá email. V nových vozidlách, kde nie je treba nič zadávať to funguje lepšie.