Na bežnej križovatke by to bol dostatočný rozhľad, ale vodič musí okrem prednosti električke dávať prednosť aj chodcom na priechode.
Preto by pomohlo, aby bol príchod električky vidieť skôr.
Osobne cez túto križovatku prechádzam tak, že vyjdem do križovatky, keď nič nejde a situáciu na priechode Obchodná- Radlinského hodnotím až keď znova spomalím v križovatke.
Vôbec ma neprekvapuje, že tam cudzinka mala nehodu, je to zbytočne príliš veľa rozhodovania v krátkom čase, pre niekoho, kto tam nechodí často a nemá to nacvičené tak, že najprv rieši vozidlá a ignoruje chodcov.
Vodička anilen nebola zo Slovenska. Tak asi treba spraviť globálnu kampaň, aby všetci vedeli, že Team Sraллo nebude nič robiť s bezpečnosťou komunikácii a naopak bude vytvárať ďalšie rizikové miesta.
Mimochodom, pred časom som tu upozorňoval na antracitovo šedé stĺpiky na zjazde zo Starého mosta k Sadu Janka Kráľa. Ako som predpovedal, že sa na ne niekto napichne, tak sa na ne asi niekto napichol. Videl som, že sú celé omotané červeno bielou páskou.
a pritom to je take jednoduche - ked nevidim, nejdem. Ale to sa dnes uz akosi nenosi, prave naopak, zda sa mi, ze dnesni vodici uplatnuju "ked nevidim, ostatni sa po****e, ja idem"
tato krizovatka inac patri medzi tie ktore mi nie su velmi sympaticke a jej prejazdu v smere mickiewiczova-janska sa snazim v ramci moznosti vyhybat....
Lebo žulové ostrovčeky sú dôležitejšie, než výhľad do križovatky.
Tie +-4 parkovacie miesta na Radlinského, ktoré sťažili vodičke výhľad do križovatky, sa nedajú nikam presunúť.
Aha. Ja som odpovedal na inú otázku. Trocha sa to vylepšilo ale do ideálu to má ďaleko. Osobne predpokladám, že sa skôr kúpi niečo v koncepcii Articu, ako napísal Ceres.
Minulú noc tam opravovali priecestie cez ET v smere na Hl. st. (toľko robotníkov sa na stavbe v BA len tak nevidí) a doprava bola celkom krkolomne odklonená do protismeru (v noci s tým ale nebol problém). Super, že sa s tým konečne niečo robí, pretože trolejbusy tam museli jazdiť takmer krokom.
Kubo03