Aha. Ja som odpovedal na inú otázku. Trocha sa to vylepšilo ale do ideálu to má ďaleko. Osobne predpokladám, že sa skôr kúpi niečo v koncepcii Articu, ako napísal Ceres.
Minulú noc tam opravovali priecestie cez ET v smere na Hl. st. (toľko robotníkov sa na stavbe v BA len tak nevidí) a doprava bola celkom krkolomne odklonená do protismeru (v noci s tým ale nebol problém). Super, že sa s tým konečne niečo robí, pretože trolejbusy tam museli jazdiť takmer krokom.
Neviete, prečo sú dnes na t71 autobusy? Lebo t72, t42 i t49 sú v trolejbusoch, zostáva už len niečo na hlavnej stanici, alebo medzi Prievozskou a Trenčianskou.
Asi sme sa nepochopili, ja som sa pýtal na tie elektronické diferenciáli na 15T, či stále majú tie problémy po toľko rokoch. Zaujímalo by ma či Praha je spokojná s tými vozmi nakoniec a či je šanca že si kúpia ďalšie na náhradu T3.
V Prahe to práve dlhé roky problém bol. T6 boli len v Motole a na Žižkove a ostatní vodiči mali "na ruku" len ak sa o to proaktívne zaujímali a keď bolo treba vypomôcť napr. výmenou vozidla na trati, tak sa s tým musel posielať aj vodič.
Našťastie ale vždy mali všetci aspoň na tie pedále.
Mhr1