Pracovné dni, školský rok, zastávka Záluhy, smer Pri kríži:
Linka 4 - 21: 05 14 24 34 43 53
Linka 20 - 21: 06 26 44
2 minúty bez nutnosti pešieho presunu medzi zastávkami, prestup "na hrane". Linka 4 mešká, prestup nevýjde, cestujúci môže čakť 18 minút na ďalší spoj linky 20.
Dispečerské fórum nadšencov MHD:
Cestujúci je na vine, môže si za to sám. Nemal cestovať MHD.
Linka 4 - 21: 05 14 24 34 43 53
Linka 20 - 21: 06 26 44
2 minúty bez nutnosti pešieho presunu medzi zastávkami, prestup "na hrane". Linka 4 mešká, prestup nevýjde, cestujúci môže čakť 18 minút na ďalší spoj linky 20.
Dispečerské fórum nadšencov MHD:
Cestujúci je na vine, môže si za to sám. Nemal cestovať MHD.
Andrej
Ja viem že toto nie je populárne tvrdiť na tomto fóre, kde sa očividne naučili o "zákazníckom servise" od Američanov, ale občas je úplne na mieste hádzať vinu na cestujúcich. Väčšina cestujúcich, tak ako väčšina ľudí globálne, sú ovečky ktoré nerobia rozumné rozhodnutia, ale namiesto toho aby nosili sa to zodpovednosť to radšej hádžu na vodičov, predavačov, proste na všetkých ostatných.