Tak, ako je to na L98 na Kukučínovej, aj na L35 na Dúbravskej ceste by som zo zastávkového hlásenia odstrihol časť "Konečná zastávka, prosím vystúpte". Ide o priebežnú konečnú.
Kolko dnes ma vydrzat jeden autobus/trolejbus? Uz to nie je asi ako za cias Ikarusov a Karos. Bol som v tom, ze tych 15 rokov v pohode. Ale tak asi nie.
Priatelia, aký je obeh a význam toho poradia 40/14 resp. 49/14? Koľko kôl posiluje? Lebo v CP to nejak nevidím, že by bolo nejaké zahustenie. Či? Ďakujem.
Lepšie by tam podľa mňa bolo dať niečo novšie (nemyslím NS12, ale zase ani nie nejaké vraky), nech sa to hneď nepokazí a nech sa tam nemusí každý rok meniť a upravovať nejaký voz. Jedna NB12 by sa podľa mňa dala pre 163 obetovať, keď sa Tedom pokazí (kým funguje, tak nech jazdí).
U NB12 by sa dala celkom ľahko urobiť uzavretá kabína zaslepením predných dverí, veď už v súčasnosti sa to dá urobiť otvorením dverí kabíny, len to nie je "vzduchotesné." Okrem toho majú NB12 2. dvere bližšie 1. dverám na rozdiel od Urbanwayov. Jedinou nevýhodou je menší počet sedadiel oproti Tedomu, 2 sedadlá by sa ešte dali namontovať oproti 2. dverám tak, ako je to v NB18.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/1669808787711-png.4226133/