U NB12 by sa dala celkom ľahko urobiť uzavretá kabína zaslepením predných dverí, veď už v súčasnosti sa to dá urobiť otvorením dverí kabíny, len to nie je "vzduchotesné." Okrem toho majú NB12 2. dvere bližšie 1. dverám na rozdiel od Urbanwayov. Jedinou nevýhodou je menší počet sedadiel oproti Tedomu, 2 sedadlá by sa ešte dali namontovať oproti 2. dverám tak, ako je to v NB18.
Vo všeobecnej diskusii som popísal zmeny v t-busových CP. Komentár #244825. A-bus CP ak myslíš od 3.12. tak tam je len zapracovaná výluka počas víkendu.
Vyzerá to tak, že po takmer troch mesiacoch ožila #2104 ako záloha za 2116 (aspoň podľa výpravy). Predpokladám, že na inú linku ako na 163 už Tedom nevyjde.
Na 58 máš ešte menšie Rošera. Tam to okrem školského spoja vozí priemerne 1-5 ľudí na kolo. Pri tom intervale sa nie je čo čudovať . Okrem školy to generuje iba náhodný dopyt.
Priatelia, je niekde možné získať prehľad rozmiestnenia autobusov podľa vozovní.? Lebo v komentári k jednotlivým typom sú síce uvedené niektoré presuny, ale niečo je len všeobecne ("boli zapožičiavané"). Dá sa to síce nájsť pri jednotlivých vozoch, ale celkové počty potom aj tak nesedia. Vedel by niekto napísať, ako sa presúvali autobusy po dodávkach Otokarov a teraz SOR NS12? Prípadne napísať priamo, ktoré autobusy sú v jednotlivých vozovniach?
Sranda, vždy to padne na november v párnych rokoch (2016,18,20,22) a vždy ide o inú značku (2016 Tedom a Solaris, 2018 Karosa, 2020 Mercedes a 2022 Sor). Možno by sa mal dpb preventívne pripraviť na november o dva roky (4003 alebo 4926 nerátam, tam zhorel len motor).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto