Na 58 máš ešte menšie Rošera. Tam to okrem školského spoja vozí priemerne 1-5 ľudí na kolo. Pri tom intervale sa nie je čo čudovať . Okrem školy to generuje iba náhodný dopyt.
Priatelia, je niekde možné získať prehľad rozmiestnenia autobusov podľa vozovní.? Lebo v komentári k jednotlivým typom sú síce uvedené niektoré presuny, ale niečo je len všeobecne ("boli zapožičiavané"). Dá sa to síce nájsť pri jednotlivých vozoch, ale celkové počty potom aj tak nesedia. Vedel by niekto napísať, ako sa presúvali autobusy po dodávkach Otokarov a teraz SOR NS12? Prípadne napísať priamo, ktoré autobusy sú v jednotlivých vozovniach?
Sranda, vždy to padne na november v párnych rokoch (2016,18,20,22) a vždy ide o inú značku (2016 Tedom a Solaris, 2018 Karosa, 2020 Mercedes a 2022 Sor). Možno by sa mal dpb preventívne pripraviť na november o dva roky (4003 alebo 4926 nerátam, tam zhorel len motor).
Tak, potom už chápem, prečo má väčšiu kapacitu ako SU8,6, každopádne je to potom taký zvláštny hybrid medzi autobusom a minibusom, ktorý je v BA ťažké niekde nasadiť (na väčšine minibusových liniek je problém práve so šírkou cesty, nie s nízkou vyťaženosťou). Potom už asi zostáva len 58 pre EBN 8. Možno by sa dala aj 77, ak by 77/2 jazdila namiesto k Spaľovni na Povodie Dunaja (minimálne v rannej špičke).
Nad vypravovaním tohto na L51 som sa už zamýšľal pred pár dňami keď som tým išiel z Krasňan k Vivu. Úplný fail, tiež sme mali sardinkáreň keď tam nastúpila kopa deciek idúca zo školy.
Prečo sa vlastne už nejazdí EBN8 na 58? Nemohlo by jazdiť napr. na 35, alebo je to príliš dlhá služba? 35 je navyše aj celkom kopcovitá, takže elektrobus by sa tam hodil.
Petto