Reply on: N/A #173976:
Máš pravdu v tom, že vodič sa má snažiť prispôsobiť jazdu chronometráži a oceňujem teba a tvojich kolegov, ktorí tak robia a jazdia presne podľa grafikonu.Problém regiobusov sú celotýždenne rovnaké chronometráže, a doplatiť na to môžu aj cestujúci v BA, ktorí by ich chceli využiť. Napr. l. 525 mala za čias jej prevádzky DPB jazdnú dobu Chorvátsky Grob, námestie - Shopping Palace asi 22 minút, dnes za Arrivy celotýždenne 27.
Všetci pritom vieme, že vzhľadom na hustotu premávky a rýchlosti odbavenia cestujúcich je rozdiel v tom, ako rýchlo vie prejsť trasu spoj s odchodom 8:22 v pracovné dni a cez víkend. Cestujúci potom môže tipovať, či sa bude cez víkend vodič Arrivy vliecť, aby dodržiaval CP, alebo či vyjde z Grobu úmyselne niekoľko minút neskôr a do BA príde včas. Najhoršie je, ak regiobus vyjde včas z Grobu a zo zastávky Pri mlyne odíde napr. 8:37 miesto 8:40, a cestujúci odtiaľ si bude musieť ísť na ZP až a-52 o 8:53 s prestupom na Uhliskách (pričom a-53 a a-65 DC odtiaľ odídu minútu pred a-52 do Rače). Taký cestujúci z Pri mlyne by bol na ZP miesto 8:46 až 9:14.
opacny smer bez zmeny
N/A
Rýchliky na zastávke Vinohrady majú pobyt 2 minúty, no aby neblokovali vyťaženú trať, tak majú možnosť odísť.
Uvedený symbol znamená: "vlak môže byť vypravený ihneď po ukončení nástupu a výstupu cestujúcich"
PAD nech dodržiava CP mimo mesta, blokovanie zastávky v prípade nesprávneho odhadu vodiča nie je problém, keďže nie je taký hustý interval.
V meste je PAD v smere do centra primárne výstupná. Neviem si predstaviť, ak by na Patrónke krátili náskok 2 busy PAD v rannej špičke.