Reply on: Urbanway 2423 #173588:
Ak máme mať integrovanú dopravu nielen podľa mena, bolo by namieste predĺžiť l. 7 do Rače aj poobede (a tým lepšie využiť vozy, čo v súčasnosti jazdia len ráno), za súčasného skrátenia regiobusov zo smeru Pezinok do Rače a zavedenia premávky l. 75 aj mimo špičiek (v úseku Pionierska / Kukučínova - Bajkalská v preklade s l. 98, bez ohľadu na ďalšie zmeny by bolo vhodné posilniť toto tangenciálne spojenie).Pre cesty z okresu Pezinok na AS Nivy by mala slúžiť kombinácia nosných vlakov (v primerane hustom takte) a nosnej t-bus l. 40.
Pre cesty z okresu Pezinok na Bajkalskú by bolo možné prestúpiť v Rači z regiobusov na nosnú električkovú dopravu a z nej potom na l. 75 (príp. na l. 98). Prestup medzi el. a a-bus v smere do centra je pomerne komfortný na Stn. Vinohrady, v smere z centra by bolo vhodné zriadiť priechod pre chodcov pri označníku el. zastávky Pionierska B (reálne tam ľudia aj tak prechádzajú).
Skrátenie regiobusov by prinieslo prestup navyše, ale odbúralo ich postávanie v zápchach a ušetrilo vzkm, ktoré by sa použili na l. 7 a l. 75. V smere z Pezinka by regiobusy odbočili z Púchovskej doľava na Trávnu (už dnes na CSS možné), z nej doľava na Koľajnú a skončili by pri žel. stanici Rača. V smere do Pezinka by od žel. st. Rača išli Koľajnou a Výhonskou a z nej odbočili doprava na Púchovskú. Tým by zároveň bola zriadená obsluha žel. stanice Rača autobusmi. Bolo by potrebné zrušiť malý trávnik pred staničnou budovou v prospech odstavu regiobusov (aka vybudovať TIOP) a vyriešiť parkovanie na Výhonskej pre jej lepšiu prejazdnosť). Zázemie pre vodičov regiobusov by bolo v budove ŽSR.
https://www.google.sk/maps/@48.2091789,17.1601886,3a,75y,48.3h,83.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHfSLJ1Xx8bd1IQoQtk4V2g!2e0!7i16384!8i8192
Mhr1