Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter6607 #166850:
Ak ma pamäť neklame, problém so strechou/vnútorným obložením mala posledná prešovská várka (31Tr 10ks z prelomu 2016/2017)
Reply on: MatejBA #166848:
Určite by už mali problém s diferákmi/hnacími nápravami, pozri, aké odstávky majú za sebou najstaršie prešovské 31Tr...
Reply on: Petto #166845:
Zabudol si na komplet hnacie nápravy, tých sa tam tiež vymenilo za vagón
Reply on: Andy #166849:
14/15 Tr sa nedá celkom porovnávať, tam si tá voda našla dnu cestu ľahko po rokoch prevádzky cez staré plechy. 30/31 Tr ale zatekali od výroby a pomerne masívne. V Žiline dokonca praskali strechy, neviem ako u nás. V zásade si myslím, že tak ako typ 30/31 Tr prišiel na Slovensko, vôbec nemal dostať povolenie na prevádzku. Až po úpravách, ktoré vykonali v DPMŽ, sú tie trolejbusy aspoň bezpečné a použiteľné. Kvalitu v prevádzke nechávam na posúdenie ľuďom, ktorí s tým pracujú. Ja vidím iba rozbité, pokazené a špinavé trolejbusy v uliciach.
Reply on: MatejBA #166848:
Moja reč.. Jasné, že niektoré vozidlá sú kvalitnejšie, niektoré menej, ale problémy mali aj Solarisy - požiare, Ikarusy 435 - už neviem čo, ale jeden čas bola polovica odstavená.. atď.. 14 Tr tiež po väčšej búrke plne nevypravovali..
Reply on: Petto #166845:
Otazka, ako by dopadli trolosory, kebyze ich obcas nemenia a jazdia stale tie iste 4.

A to, ze sme si zvykli na to, ze nam tu jazdia autobusy/trolejbusy aj 20 rokov neznamena, ze vsetky tak dlho vydrzia 🙂 A v kombinacii s Bratislavskou (ne)udrzbou je zazrak, ze 13 rokov vydrzali.
Reply on: Andy #166846:
V Brne mali. A to tie ich tušim nemajú pomocný pohon-
Reply on: Petto #166845:
Skôr by som sa opýtal, že či podobné problémy mali aj napr. v takom Zlíne...
Reply on: Andy #166844:
Začiatok je co ? 1.mesiac ? Hoc ich slusne odpalila "NEotocka" Riviera pocas 2006-2009, potom diferaky menene uz Xkrat, dokonca uz aj trakcaky 🙂
Reply on: Petto #166842:
Tak ale majú 13 rokov a zo začiatku jazdili celkom spoľahlivo. A fakt, že sa niečo pokazí neznamená, že sa na opravu musí čakať vždy pol roka..
Reply on: Petto #166842:
To je pravda, ale v tej dobe nebolo od Škodovky nič iné k dispozícii a kúpiť niečo bolo nevyhnutné (Trollino zjavne neprichádzalo do úvahy), v princípe sa môžeme "vytešovať", že sa nekúpila druhá šestica...
Reply on: trolejbus6207 #166840:
17,5 miliona SK x 6 ( cena 25tr) sme vlastne takto vyhodili do *****
Public Transport

Public Transport

Reply on: Petto #166838:
Ďakujem 👍
Reply on: Petto #166839:
Však to je to, po čom moje srdce túži od roku 2013, čo som sa tu zaregistroval - poslať ich čo najskôr do večných lovíšť, keďže nie sú vhodné na trvalé nasadenie do takého terénu a kúpiť namiesto nich dvojmotorové parciály 😏
Reply on: trolejbus6207 #166835:
+ šmejdy 25Tr tiez treba vymenit uz co najskor - to bola tiez vyhodna "kupa"
Reply on: Public Transport #166837:
Nijak. Nocuju na DD. Vcera uz 4.kus (6827) nocoval uz aj mimo obratiska - na zast. L35 . 3 dalsie 31tr boli v obratisku
Public Transport

Public Transport

Reply on: trolejbus6207 #166835:
Ako sa vlastne dostanú 31tr do vozovne?
Reply on: trolejbus6207 #166835:
A opäť si trolejbusy žijú vlastným životom. Na nočáku staré v rozpore s nariadením a cez deň nevypravené so zákazom pre staré. Prečo to tak teda je? Nebolo to dodnes nikým korektne zodpovedané.
Dnes na L33 posledný pojazdný kus 25Tr v podobe 6703, takže na L202 nevydali dva vozy, tých 25 rokov, na ktoré nám súdruh Delfín v 2014-tom zabezpečil trolejbusy, ubehlo nejako rýchlo 😥
Reply on: zakaznik #166833:
Vozidlá odstránené z jazdných pruhov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.