Dnes okolo 15:00 bola nejaká nehoda na Račianskej. Niektoré 7ky (a možno 3, ale nie som si istý) boli odklonené na ŽST Nové Mesto a jazdili mimo grafikonu.
O 15.25h som videl stáť pred zast.Lafranconi, smer mesto voz 7530 ( linka 9), vedľa ležal človek. Buď bol zrazený ,alebo odkvacol, to som nevidel. Električky do mesta stále nejdú.
Ak máme mať integrovanú dopravu nielen podľa mena, bolo by namieste predĺžiť l. 7 do Rače aj poobede (a tým lepšie využiť vozy, čo v súčasnosti jazdia len ráno), za súčasného skrátenia regiobusov zo smeru Pezinok do Rače a zavedenia premávky l. 75 aj mimo špičiek (v úseku Pionierska / Kukučínova - Bajkalská v preklade s l. 98, bez ohľadu na ďalšie zmeny by bolo vhodné posilniť toto tangenciálne spojenie).
Pre cesty z okresu Pezinok na AS Nivy by mala slúžiť kombinácia nosných vlakov (v primerane hustom takte) a nosnej t-bus l. 40.
Pre cesty z okresu Pezinok na Bajkalskú by bolo možné prestúpiť v Rači z regiobusov na nosnú električkovú dopravu a z nej potom na l. 75 (príp. na l. 98). Prestup medzi el. a a-bus v smere do centra je pomerne komfortný na Stn. Vinohrady, v smere z centra by bolo vhodné zriadiť priechod pre chodcov pri označníku el. zastávky Pionierska B (reálne tam ľudia aj tak prechádzajú).
Skrátenie regiobusov by prinieslo prestup navyše, ale odbúralo ich postávanie v zápchach a ušetrilo vzkm, ktoré by sa použili na l. 7 a l. 75. V smere z Pezinka by regiobusy odbočili z Púchovskej doľava na Trávnu (už dnes na CSS možné), z nej doľava na Koľajnú a skončili by pri žel. stanici Rača. V smere do Pezinka by od žel. st. Rača išli Koľajnou a Výhonskou a z nej odbočili doprava na Púchovskú. Tým by zároveň bola zriadená obsluha žel. stanice Rača autobusmi. Bolo by potrebné zrušiť malý trávnik pred staničnou budovou v prospech odstavu regiobusov (aka vybudovať TIOP) a vyriešiť parkovanie na Výhonskej pre jej lepšiu prejazdnosť). Zázemie pre vodičov regiobusov by bolo v budove ŽSR. https://www.google.sk/maps/@48.2091789,17.1601886,3a,75y,48.3h,83.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHfSLJ1Xx8bd1IQoQtk4V2g!2e0!7i16384!8i8192
Erasmus
Pre cesty z okresu Pezinok na AS Nivy by mala slúžiť kombinácia nosných vlakov (v primerane hustom takte) a nosnej t-bus l. 40.
Pre cesty z okresu Pezinok na Bajkalskú by bolo možné prestúpiť v Rači z regiobusov na nosnú električkovú dopravu a z nej potom na l. 75 (príp. na l. 98). Prestup medzi el. a a-bus v smere do centra je pomerne komfortný na Stn. Vinohrady, v smere z centra by bolo vhodné zriadiť priechod pre chodcov pri označníku el. zastávky Pionierska B (reálne tam ľudia aj tak prechádzajú).
Skrátenie regiobusov by prinieslo prestup navyše, ale odbúralo ich postávanie v zápchach a ušetrilo vzkm, ktoré by sa použili na l. 7 a l. 75. V smere z Pezinka by regiobusy odbočili z Púchovskej doľava na Trávnu (už dnes na CSS možné), z nej doľava na Koľajnú a skončili by pri žel. stanici Rača. V smere do Pezinka by od žel. st. Rača išli Koľajnou a Výhonskou a z nej odbočili doprava na Púchovskú. Tým by zároveň bola zriadená obsluha žel. stanice Rača autobusmi. Bolo by potrebné zrušiť malý trávnik pred staničnou budovou v prospech odstavu regiobusov (aka vybudovať TIOP) a vyriešiť parkovanie na Výhonskej pre jej lepšiu prejazdnosť). Zázemie pre vodičov regiobusov by bolo v budove ŽSR.
https://www.google.sk/maps/@48.2091789,17.1601886,3a,75y,48.3h,83.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHfSLJ1Xx8bd1IQoQtk4V2g!2e0!7i16384!8i8192