Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #170372:
Ok, nech to tu všetci vidia: pre pokoj v DF a moju neodbornosť sa vzdávam nápadu so semaformi Ivanská/Trnavská/Vrakunská, i keď by podľa mňa osožil.
Reply on: S499.1023 #170371:
ktorá križovatka je pri Koňovi?
Aktualne sa stoji na Ruzinovskej, namiesto L9 jazdi NAD X8
Reply on: Solider #170378:
Hej, na lavej. To fakt nevedia rok ho opravit alebo aspon vypnut nech neukazuje blbosti?
Reply on: MatejBA #170373:
Na ľavej strane? Ten displej blbne a nefunguje už asi rok.
Reply on: TeBeCe #170374:
Alebo sa mu len nechcelo z Dolnych Honov na Dlhe Diely 😃
Reply on: Mike #170375:
Presne na to som myslel a presne preto som v prípade Ivánskej zmienil, že to priecestie je široké.
A, samozrejme, aj tam je to problém, aj tam mali nehody, keď sa postavilo auto na priecestie a nechalo sa zostreliť ropovodom, takže v rámci zdvojkoľajnenia a elektrizácie budú všetky úrovňové kríženia vyhubené.
Reply on: S499.1023 #170371:
Aj keď sú aj prípady, kde spolupráca CSS s vedľajším zabezpečeným priecestím funguje. Ale áno, je to iba 1 koľaj a úplne iná intenzita premávky .. Popri trati Zlín - Otrokovice.
Reply on: MatejBA #170373:
Nebude to ten dlhan? Predkom uz na DD, zadkom este na DH? 😁
6840 má na boku 201 namiesto 33 na Dlhacoch 😀
Reply on: samkoh #170352:
Kua! Kua kua kua!
Po prvé, tam žiadna svetelná križovatka nie je! A po druhé, ak by tam bola, tak semafor od letiska by bol samozrejme PRED hranicou priecestia!
Reply on: johnnyjanko #170346:
Jedna vec je spôsob signalizácie, tam nie je použitie semaforu dvoj-/trojfarebnej sústavy žiaden problém, naopak vývoj ide týmto smerom (AT, DE) a aj nový zákon na Slovensku s tým ráta.
Druhá vec je spôsob zabezpečenia, kde železničné úrovne bezpečnosti proste radič CSS nezvládne.
V prípade toho zmieňovaného širokého priecestia a vlakov rôznej rýchlosti, kedy vyprázdňovacie časy musia byť samozrejme počítané na najrýchlejší možný vlak a k tomu fakt, ž zmena signálneho plánu na taký, ktorý bude vynechávať fázy cez priecestie, trvá minimálne najdlhšiu vyprázdňovaciu dobu križovatky, by to viedlo k tomu, že by na tej križovatke v čase otvorenia priecestia prakticky stále svietila všade červená.
Preto tie križovatky pri Zváračáku a pri Koňovi prechádzali počas zatvoreného priecestia do prerušovanej žltej a nie do iného signálneho plánu. Osobne som sa zúčstnil pokusv zakomponovať do toho aj ten iný signálny plán a proste sa to tam nevošlo.
Stačí takto všetkým?
Reply on: samkoh #170343:
Tak pravdepodobne to nerobia tam, kde leží široké priecestie (= s dlhým vyprázdňovacím časom) tesne pri blbej križovatke.
Reply on: MatejBA #170368:
Aha ďakujem za jnfo
Reply on: 4921 #170366:
#170347 a #170350 - pred mojim prispevkom asi 45 minut som pustal MBCC X5 na krizovatke 🙂
Reply on: johnnyjanko #170356:
pokorne uznávam, že sa do toho vyznáš viac, ako ja.
V Karlovke sa asi niečo chystá (dnes okolo 9:50). Záložák #4267 ako linka X5 v sprievode dispečerov. Neviete niekto o tom Niečo viac?
Na Molecovej jazdia električky nejak divne pomaly cez kríženie s trolejbusom.
Reply on: johnnyjanko #170357:
Veď ale to je obyčajná vnútromestská križovatka, načo by tam boli mimoúrovňové kríženia?
Reply on: 3pa3ck3 #170361:
Vďaka, to sú zaujímavé informácie. Ale oba tieto príklady sú len jednoduché priecestie bez iných cestných krížení. Prínos "smart" PZZ zakomponovaného do riadenia križovatky však nie je len v tom, ako vyzerá svetelná skriňa PZZ, ale v tom, že počas výstrahy na priecestí je zariadenie schopné dávať zelenú pre rôzne smery, ktoré nie sú v kolízii s priecestím. A také pokiaľ viem na Slovensku nemáme.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.