Také, ktoré by v čase výstrahy na priecestí dávali celý čas smeru vrakunská-trnavská a v čase tesne pred spustením výstrahy smeru ivanská-trnavská. Myslím, že tak teoreticky fungujú tie pri Zváračskom.
A hlavne toto bola zrážka s CHODCOM, ktorý určite neriešil problém s dlhou brzdnou dráhou na mokrej vozovke, neriešil ktorá cesta je hlavná ani ktorým smerom je zakázané odbočovať.
Ja tade nejazdím často, ale nikdy som nemal problém s pochopením daného priecestia, nechápem, čo tam tí ľudia robia, ale podľa mňa je zabezpečené dobre, veď to húka už minútu pred prechodom vlaku..
Na to koľko nehôd sa tu už za tie roky stalo, kompetentní vôbec nehovoria, kedy plánujú tento prejazd riešiť. Plánuje sa to pri výstavbe TIOP Ružinov, resp. začalo sa tu už niečo plánovať?
Alebo sa zabudlo, na čo slúži piesok v električkách a údržba tratí zabudla na to, na čo slúžia vodné trysky na cisterne a že tú odporne čiernu mazľavú koľaj by nebolo zlé raz za čas opláchnuť prúdom úžitkovej vody
Na križovatke Mlynských nív a Karadžičovej montujú trolejové vedenie už aj s kríženiami a výhybkami. Takisto sú už namontované aj konštrukcie výhybiek na Mlynských nivách (pri zastávke Aut. st.).
Ako to bude so zastávkami Svätoplukova/Košická? Nebolo by ich lepšie zjednotiť na Košickú, veď sú v podstate na jednej križovatke?
si