Reply on: johnnyjanko #170312:
Ale aj pre ostatných:Za normálnych okolností(t.j. mimo výstrahy) tam semafor treba. Tesne pred výstrahou zelená pre smer z/na ivanskú kvôli tomu, aby sa smer z Ivanskej vypratal a nezostal na priecestí. Prípadne ak by sa obnovilo odbočenie Ivanská-Vrakunská, tak tesne pred spustením výstrahy dovoliť aj odbočenie z ivanskej na vrakunskú miesto pustenia smeru Trnavská-Ivanská. Počas výstrahy zase neplytvať zelenou z Ivanskej, ktorú nemá pri červenej na priecestí kto využiť, ale celý čas púšťať vrakunskú.
čo sa týka toho, ako zadefinovať tesne pred výstrahou- dajme tomu, že umiestniť detektor na miestach vzdialených 25 s jazdy vlaku od miesta, kde sa spúšťa výstraha . Za 5 s zareaguje a ostane 15 s na mimoriadny zelený signál.
A nejakú previazanosť priecestia so semaformi by sa hodilo spraviť aj na križovatke Račianska-Nobelova, kde pravidelne "padá" zelená pre takmer nevyužiteľné odbočenie z Nobelovej do mesta počas výstrahy na priecestí pri žst. Predmestie; takisto ten semafor pravidelne púšťa autá od vozovne do kolóny pred tým priecestím, aj keď sa stojí až po semafor.
P.S. A myslím, že to tak nejak funguje kdesi v Brne po zásahu DIČR, ale nespomeniem si, kde.
si
(a povedzme si uprimne, cez toto trojkolajne priecestie asi nik z nas v tejto krizovatke a tej hustote dopravy nevstupuje az ked ju predchadzajuce auto opustilo a je za nim dost miesta aj pre to moje....)