Reply on: danlo #166966:
podla cestaku by mala byt ale aj v spicke aspon jedna z troch po sebe iducich nizkopodlazna+klimatizovanarealita z dnesneho rana, L3, odchod z konecnej komisarky:
07 02(n) 06(a) 10(n) 14(n) 18(a) 22(n) 26(X) 30(n) 34(n) 38(a) 42(n) 46(X) 50(n) 54(n) 59(a)
08 04(n) 09(X) 14(n) 16V(a) 19(a) 24(n) 29(a) 34(n) 36V(a) 39(a) 44(n) 49(a) 54(n) 59(a)
... (v zatvorke nizkopodlaznost vozidla podla realnej vypravy - n=nie, a=ano, X=nedodrzana garancia nizkopodlaznosti)
takze realne intervaly medzi nizkopodlaznymi klimatizovanymi vozidlami na racianskej v case 7-9 boli
8-12-20-21-
17(len po vazovovu)/20-10-7(len po vazovovu)/10-10-10
takze v case medzi 7:20 - 8:20 sa boli vykonane 3 oficialne garantovane nizkopodlazne spoje vozidlami vysokopodlaznymi neklimatizovanymi, takze interval medzi nizkopodlazakmi bol v spicke na urovni 20 minut.....
pokrok oproti povodnemu cestaku, kde chodila nizkopodlazna L3 kazdych 8 minut (a vdaka uvratovej konecnej v petrzalke nehrozilo ani omylom zeby tam doslo volaco ine...)
z pohladu cestujuceho na racianskej radiale sme sa kvalitou cestovania teda vratili o peknych par rokov spat.....
a to nehovorim o natreskoch vo vozidlach bez ohladu na typ....
si
z marianskej smer raca:
15 ... 46(a) 51(n) 56(X)
16 01(n) 06(a) 11 (n) 16(X) 21(n) 26(a) 31(n) 36(X) 41(n) 46(a) ...
takze rovnako v popoludnajsej spicke dnes, nie kazda druha ale kazda stvrta, raz za 20 minut....