Reply on: TomJ #166972:
Predpokladám že hlásenie na úplne každej zastávke nie je želaný stav, ale je to dané technickým stavom systému ktorý DPB používa (doteraz doplnkové hlásenia neexistovali, aj tie anglické sú natvrdo nahraté do súboru s názvom zastávky, čo spôsobuje celý rad problémov). Čiže buď to mohlo byť nijak, alebo takto, tak sa zvolilo že to bude takto.Dúfam že sa tomuto niekto v DPB bude venovať a trochu ten systém modernizujú, aby sa dali doplnkové hlásenia časom riešiť zmysluplnejšie a následne aj na viac miestach (napr. na X5 končiacej na Borskej by to mohlo po odchode z MiÚ hlásiť niečo v zmysle "prosím pozor, spoj ide len po zastávku Borská - pre pokračovanie do Dúbravky prestúpte na nasledujúci spoj linky X5"), tak isto potom dojazdy do vozovní, 21 po Pri Sandbergu a podobne.. je toho kopa kde by sa to dalo uplatniť keď to systém umožní
si
realita z dnesneho rana, L3, odchod z konecnej komisarky:
07 02(n) 06(a) 10(n) 14(n) 18(a) 22(n) 26(X) 30(n) 34(n) 38(a) 42(n) 46(X) 50(n) 54(n) 59(a)
08 04(n) 09(X) 14(n) 16V(a) 19(a) 24(n) 29(a) 34(n) 36V(a) 39(a) 44(n) 49(a) 54(n) 59(a)
... (v zatvorke nizkopodlaznost vozidla podla realnej vypravy - n=nie, a=ano, X=nedodrzana garancia nizkopodlaznosti)
takze realne intervaly medzi nizkopodlaznymi klimatizovanymi vozidlami na racianskej v case 7-9 boli
8-12-20-21-
17(len po vazovovu)/20-10-7(len po vazovovu)/10-10-10
takze v case medzi 7:20 - 8:20 sa boli vykonane 3 oficialne garantovane nizkopodlazne spoje vozidlami vysokopodlaznymi neklimatizovanymi, takze interval medzi nizkopodlazakmi bol v spicke na urovni 20 minut.....
pokrok oproti povodnemu cestaku, kde chodila nizkopodlazna L3 kazdych 8 minut (a vdaka uvratovej konecnej v petrzalke nehrozilo ani omylom zeby tam doslo volaco ine...)
z pohladu cestujuceho na racianskej radiale sme sa kvalitou cestovania teda vratili o peknych par rokov spat.....
a to nehovorim o natreskoch vo vozidlach bez ohladu na typ....