Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #16523:
Jazvecik je elegantny, Ale uznavam, ze kolko ludi, tolko chuti. Solaris ma aj dobru marketingovu strategiu, bol som na prehliadke vyrobnych priestorov Trollin v DPO, bolo mi vysvetlenych vela veci, zviezol som sa v prvom Trolline 15 AC a dielenski, ktori sa on starali tvrdili ze zatial no problem. Pravdou je aj to, ze v premavke - skusobnej - bol len par mesiacov. Tusim len dva 😞 Ved uvidime... Keby nam ale boli ponuknute za dumpingovu cenu, alebo aspon za vyrobne naklady s tym, ze spolu s Ostravou bude Blava testovat v premavke, tak by som vela nerozmyslal.
Reply on: COLOR #16521:
no mne sa zas jazvecici az tak velmi nepacia a vobec, neviem preco sa snazis porovnavat 14Tr, ktore sa uz tusim ani nevyrabaju, s novymi vozmi ? nehovoriac o tom, ze keby tie plechy v DP dobre dotiahli, tak by asi ani tolko nehrmotali...
Reply on: COLOR #16521:
21Tr je tiez ticha, vsak uvidime na prvej jazde. Musime sa tam nejako navtirat niekedy... Kedze klub nic nerobi..

Preco nie trolino? Lebo 21Tr je dost osvedcene vozidlo, zatial co trolino este moc nie. A vieme, ako dopadli doterajsie pokusy o unfikaciu autobusov a trolejbusov. Tak podla mna by bolo vhodne chvilu pockat, a ak sa tie existujuce trolina nerozpadnu, tak ich kupit.

Ta 70ka bola odpoved pre sicka 🙂
Reply on: si #16515:
Heh, no lenze medzi 15 a 70 to hrkoce strasne, Trollino bolo tichuuuucke...
Re #16516 Andy: SOM rad, ze mame NP trol. Ale preco nie Trollino???
Re #16517 Andy: Ja som nepisal, ze 14Tr u nas jazdi 70, ale Trollino v Ostrave.
Reply on: si #16519:
No v Bratislave ta najrychlejsia jazda urcite nebola. Pamatam sa, ze dost rychlo sa jazdilo v Ostrave ked som tam bol. Konkretne si pamatam jedneho vodica co ma pri nastupovani dost privrel do dveri a potom siel hadam 70 po nejakej dost uzkej ceste, a na najblizsej zastavke vybral z palubaku nejaku kartu a vlozil inu. 🙂
Reply on: Andy #16517:
dnes uz asi nikde, ale volakedy behali 14Tr na 218 a nemali este obmedzovac max. rychlosti, tak si to na gagarinke celkom pekne vecer svihali 🙂

Re #16518 Andy: no bud nemas co robit alebo si evidentne este asi nezazil rychlu jazdu trolejbusom...
Reply on: si #16515:
A hlavne ked prjdes nad rezonancnu frekvenciu plechov, tak zacne napadne rezonovat trolejove vedenie, ktore moze pripadne dorezonovat az na zem 🙂
Reply on: si #16515:
A kde ides 70 km/h 14Trkou? Po rovinke ta to nepusti. Mozno tak dole Mudronkou alebo Kolibou, ale tam by som to neriskoval, je tam vela zakrut 🙂
Reply on: COLOR #16514:
Tak sa kup trotel a jazdi si s nim po zahrade. Je to zvlastny polsky autobus, ktoreho dizajn vymyslel nejaky (pozera moc sci-fi filmov), ktory to nestihol dokoncit a tak musel useknut zadne celo, kedze ho nestihol spravit.

Na 21Tr sa mi paci to, ze ma vhodnu kombinaciu hranatosti (na solarise su hranate mozno ozubenia v naprave) a oblosti, aj ked zadok samozrejme nie je najlepsi. Ale urcite lepsi ako na trotli. Proste trotel sa asi fakt vyraba z dlhej 100-metrovej strudle usekavanim.

Ak ta niekedy uvidim v premavke v 21Trke, tak ta z nej fyzicky vysackujem. Nie ze by si bol rad, ze tu mame konecne NP trolejbus, a nie huciaciu hrdzavu bednu 80. rokov., ale tebe sa nepaci...
Reply on: COLOR #16514:
no ono aj so 14Tr ked ides 70 km/h tak to ide uz celkom ticho (lebo prejdes nad rezonancnu frekvenciu plechov a uz ti tam nedrncia :-)) takze to nie je velmi dobre porovnanie 😃
Reply on: qwix #16512:
Ze? Ten design (najma v porovnani s Trollinom) nic moc... A videl ju aj Lukas (pre ostatnych: nas sopluziak), bol z toho cely nateseny :)8-) A tiche je ostravske Trollino 15 - v 70 km/h ako 14Tr v 15 km/h...
Re #16513 Zdenko: V pohode 🙂
Re #16507 Jano: Ano, okolo 18:30 (neviem odchody) sme na Racku prehodili ludi do 2010. Potom bola plnicka a vratil sa tusim az okolo osmej. Mimochodom, 7304 mal vyjazd na L1 okolo jednej hodiny z vozovne. Myslim ze na normalne poradie. Videl som ju... Kokos, najprv je 7304 v muzskom rode, a potom v zenskom... Mali by sme zavolat jazykovedcov...
Reply on: COLOR #16470:
Ano, sorry, ze som ta predbehol. Hehe. Ale zase som nemal nic na robote.

Pripajam aj dnesnu kompletnu vypravu L32 a L33 + dake eliny.

1: 7835+36
9: 7949+50
32: 3133/1, 3630/2
33: 3172, 3187, 3624

a z piatka:

1: 7304/ZV
5: 7835+35/4, 7923+24/7
9: 7953+54
14: 7110/3
33: 3709/6
34: 2813/5
59: 2322
81: 4844/5
84: 4210/4, 4204/5
93: 4829/1, 4833/10
94: 4400/3
206: 6267
203: 6250/3, 6258/4
205: 6268/2, 6245/7
208: 6261/1, 6278
212: 6632, 6637/3
dnes som videl 6401, vcelku ticha, ale nejako sa mi ten dizajn (najma zozadu) nie a nie zapacit. Mozno ked ich bude po Blave behat 50 tak sa to zmeni 🙂
Reply on: matoa #16492:
Ja vobec nechapem , preco 205 a 207 jednym smerom nepremava normalne. Ked mozu auta, tak preco nemozu trolejbusy. To iste plati pre 50 a 85. A ked uz toto nie je mozne, tak preco aspon nespravia linku Rajska - ASMN - Prievozska - Mileticova - Sancova - Hlavna stanica. Aspon s 15 min. intervalom. Nechapem naco posilnili tu 209, ktora je zbytocne prazdna.
Za dojazdy skutocne musim kompetentnych pochvalit!!! Parada!!! 😉

Inak POZOR vsimol som si zmeny v grafikone na linke 5 vo vecernych odchodoch:

- v smere z Dubravky do Race bol zhusteny interval medzi 20. a 21. h. na 10 minut pocas prac. dni (doteraz to bolo medzi 21. a 21.40 h.) , ale vzapati zriedeny interval po 21. h., z Race do Dubravky boli upravene odchody po 20. h. ( jeden vynechany a posledne 2 su posunute o 3 minutky skor!!!) 😉
Vyjadrujem obrovskú pochvalu DPB za dojazdy. Tak to má byť. Keď nieto prachov nič sa nedá robiť ale keď je vôla tam kde prachy ntreba, tak je to super a je to znak profesionality.
Krásny Vianočný darček pre cestujúcu verejnosť.
To sa mi zacina pacit, ze zaviedli prepravu cestujucich na dojazdoch 9 a 12. To je uz vlastne dalsi takyto pozitivny krok po linke 201.
Stvrtok:
- 7789-90 okolo 13.45 h. videny na Vazovovej z linky 1 smer vozovna
- 7931-32 okolo 13. h. mal nejaku mimoriadnu udalost (nehoda, alebo zranenie cestujuceho, atd.) a tak vypadol podla vsetkeho na linke 9

Z piatka:
- 2830 okolo 10. h. docasne vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil ZV 2826

Kvoli nehode v Raci (pri Palme) bola elektrickova dopravam cca medzi 14. a 15. h. odkolonena na Vajnorsku radialu a to sposobilo nepravidelnost v intervaloch na jednotlivych linkach. Linka 5 z Dubravky premavala podla grafikonu az od 16.45 h.

Po 15. h. bola docasne odklonena i premavka linky 1 (asi i 2, 3 a 😎, pretoze pravdepodobne v useku Technicka univerzita - Hlavna stanica sa nieco stalo (usudzujem podla toho, ze mi do Dubr. nechodila linka 1 cca 35 minut od 15.15 h. ) - pravdepodobne z tohoto dovodu bol na jedno z poradi linky 1 vypraveny ZV 7304 - povodne na odchode linky 1/5, ale ta prisla neskor s cca 30 minutovym meskanim do Dubr. i s ludmi, avsak uz ju medzitym stihli predbehnut dalsie dve poradia, povodne iduce za nou; Z dovodu zaradovania sa jednotlivych poradi na harmonogram boli v nepravidelnych intervaloch vykonane odchody z Dubr. aj na linke 1 v case od 15.53 h. do 16.41 h.

- 2626 okkolo 18.30 h. docasne odisiel z linky 34/6, nahradil ho ZV 2010

Popoludnajsia vyprava podla poradia:
1: 7723-24, 7805-06, 7751-52, 7801-02, 7753-54, 7741-42, 7819-20, 7813-14, 7793-94
😞 M: ZV 7304
5: 7951-52, 7921-22, 7955-56, 7835-36, 7907-08, 7729-30, 7923-24, 7917-18, 7949-50, 7946-45, 7919-20, 7943-44, 7911-12
12* : 7757-58, 7745-46, 7779-80, 7809-10, 7834-33, 7719-20, 7748-47
20: 1002, 1022, 1010, 1012
22: 1066, 1009, 1008
26: 1807
27: 1006, S 1016
34: 2515, 2323, 2811, 2309, 2813, 2626, S 2403, 2624
😞 M: ZV 2010/6
35: 3502, S 3508
83: 2814, 2627, 2830, 2829, 2944, 2809, 2820, 2825, S N 2308, 2401, 2938, 2408, 2929
😞 M: ZV 2826/3
382: 1111
504: 1514

Informovali ma: d3k0+Color=Moja malickost; frenky 😉
Reply on: J #16477:
Som si isty 🙂 Pretoze on stal na zastavke, takze neboli v ziadnom inom priestore. A navyse 3 minuty, co tam boli, snad nikoho nezabije 😉
Vazeni cestujuci,

prosim zaujmite svoje miesta v linkach nocnej dopravy, ktora za minutu odchadza.

Za porozumenie dakuje Vas dispecing iMHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.