Reply on: Miki #16486:
som to skorej odklikol ... je to nizkopodlazak 21TrAC a jazdit bude ked sa skoncia testy
mohlo by sa stať, že po návrate by našiel už len prázdnu konečnú...prípadne i s busom, ale poškodeným nejakým "vtipkárom" - a neviem si ani v najbujnejších predstavách vykonštruovať, čoho sú niektoré indivíduá schopné v rámci "srandy" spôsobiť busu-čo možno vodič nemusí hneď spozorovať a o dve križovatky ďalej zabije ľudí?... Pre názornú ilustráciu: poslednú dobu sa "srandisti" na petržalských konečných "zabávajú" tým, že ik435kám len tak nebadane otvoria dekel na motorovom priestore!!! A vodič, keď minútu (alebo i 5-je to v podstate jedno) po takejto "srande" odštartuje z konečnej, jachá celú trať s otvoreným deklom (a NEMÁ šancu to sám zistiť, pokiaľ nepríde na ďalšiu konečnú a neobehne si voz, lebo zadok v zrkadlách nevidieť)...a čo v prípade, keď mu niečo skríži cestu a treba prudko zabrzdiť---a za ním napríklad dodávka---ktorej ten dekel prebije čelné sklo a môže zabiť či ťažko zraniť vodiča???---a za autobus je STÁLE zodpovedný jeho vodič---a takáto záležitosť sa nedá LEN TAK rozchodiť....
M: ZV 2109/3; ZV 2401/11


No nic, pridam to tak, ako to mam ja, nastastie je toho menej...
, 4510
J
Inaktakto by mohli zobrať ľudí dovnútra aj na iných linkách. Napr. 53, 94,... (V podstate by sa to dalo takmer na všetkých aspoň na jednej konečnej. Vo Viedni to tak funguje a preto má každá linka svoju zvlášť konečnú, resp. ak je pre viac liniek na jednom mieste tak u busov je tam viac označníkov, u elín je spravené rozvetvenie. Avšak vo Viedni je to trochu o niečom inom, tam si ten vodič kľudne oddíde na socialky a nemusí sa báť, že mu rozbijú bus. Tam už pochopili, že ten bus je pre nich a nebyť neho tak idú peši. Kedy to pochopia niektorí naši cestujúci.