Andy: aj ja by som sa tam mohol vtriet?
Ved uvidime... Keby nam ale boli ponuknute za dumpingovu cenu, alebo aspon za vyrobne naklady s tym, ze spolu s Ostravou bude Blava testovat v premavke, tak by som vela nerozmyslal.


, pretoze pravdepodobne v useku Technicka univerzita - Hlavna stanica sa nieco stalo (usudzujem podla toho, ze mi do Dubr. nechodila linka 1 cca 35 minut od 15.15 h. ) - pravdepodobne z tohoto dovodu bol na jedno z poradi linky 1 vypraveny ZV 7304 - povodne na odchode linky 1/5, ale ta prisla neskor s cca 30 minutovym meskanim do Dubr. i s ludmi, avsak uz ju medzitym stihli predbehnut dalsie dve poradia, povodne iduce za nou; Z dovodu zaradovania sa jednotlivych poradi na harmonogram boli v nepravidelnych intervaloch vykonane odchody z Dubr. aj na linke 1 v case od 15.53 h. do 16.41 h.
M: ZV 7304
M: ZV 2010/6
M: ZV 2826/3
Pretoze on stal na zastavke, takze neboli v ziadnom inom priestore. A navyse 3 minuty, co tam boli, snad nikoho nezabije
Andy
Na 21Tr sa mi paci to, ze ma vhodnu kombinaciu hranatosti (na solarise su hranate mozno ozubenia v naprave) a oblosti, aj ked zadok samozrejme nie je najlepsi. Ale urcite lepsi ako na trotli. Proste trotel sa asi fakt vyraba z dlhej 100-metrovej strudle usekavanim.
Ak ta niekedy uvidim v premavke v 21Trke, tak ta z nej fyzicky vysackujem. Nie ze by si bol rad, ze tu mame konecne NP trolejbus, a nie huciaciu hrdzavu bednu 80. rokov., ale tebe sa nepaci...