Aký je vlastne dôvod, že 28ička (ak nadväzuje na 29ku) nemôže byť vlastne len predĺžený spoj 29ky, teda 29 by chodila ako doteraz a 28 po trase Nový most - Devín - DNV? S tým, že vozidlá by mohli napr. rotovať, keby nevychádzal súčasný interval na jedno vozidlo ...
Ta 28 a 29 ma zladene len niektore odchody,...lebo 28 ma interval 60min. a 29 ma 35min. V tomto pripade, ked som cestoval, tak zladene byt mali, ale ide aj o ine odchody. A s tym cakanim na pripoj by to veru nebolo od veci.
29/28 je zladena. Problem je v tom, ze Kravusos meskal 6 minut. Mal by byt dopravny prikaz v zmysle takom, ze pri odchode caka na pripoj linky XX max. vsak Y minut.
Sorry, to predosle malo ist do dispecerskeho...
Inak vcera som bol v Auparku a bola tam 'bomba', tak vsetkych vyhnali a do 50/5 3627 o 14:35 sa nahrnulo 108 ludi(pocital som ich este na zastavke, takze bez zaruky...).A ta buchta za volantom mala na Malej scene uz -8min.!
K tym 88 a 95, podla mna je to smerom do Petrzalky O.K., ale spat idun vzdy naraz.
A co ma stve: Minule cez vikend som bol v DNV a tam je to horibilnejsie. Vsetko uslo, tak som si klofol na 28/35xx, ze pojdem cez Devin, tam som mal mat este 5 minut na prestup, ale tento lofas na 28ke sa vliekol pri Morave tak do 30km/h a pri hrade Devin mal -6min a 29 bola fuc. Dalsia za 35 minut...Nemohli by 28 zladit k prestupu na a z 29, ked uz 20 a 21 musia ist naraz?
Dalej chvalim vodica 70/20xx, ktory mal asi pred tyzdnom odvahu prehnat sa Vajanskym nabrezim v odpoludnajsej zapche po kolajach. Prispel k plynulosti a predbehol tu i predosly spoj 70...
A este ma trapi nieco. Chyba mi povodna linka 205, najma cez vikend z Niv na Bajkalsku. Nemohla by 205 v tomto smere premavat z Kollarovho cez ul.29.augusta, Nivy a Mileticovu na Trnavku?
Pozdravujem ostatnych 'diskusnikov' a prajem prijemne Vianoce...
Dnes sa zase testuje 6401, najlepsie bolo, ked som mal nemcinu, bavim sa so spoluziakom, nesledujem atmosferu v triede. Zrazu sa polovica triedy objavila pri oknach s krikom "novy trolejbus"
Pred chvilou som videl nedaleko Mileticovej nejaky novy trolak - ID myslim bolo 6401. Vyzeral podobne, ako tie, na ktorychsa jazdi v Atenach. Co to je, na akych linkach bude jazdit? Ocividne este nebol v prevadzke, lebo isiel prazdny. Inak od mileticky az po ASMN je taka zapcha, ze by ste ho este aj teraz mozno stihli... pesi samozrejme...
Z> no v podstate s tebou suhlasim, ale myslim si, ze aj na tych konecnych, kde ma voz vacsi prestoj by sa to dalo riesit aspon tak, ze by na zastavku vodic potiahol dajme tomu od 2-3 minuty skor. Aj tak 60% cetujucich pride na zastavku v takomto nejakom casovovm rozmedzi.
S tymi deklami> pokial mne je zname, tak 415 ani 435 nenastartujes pokial mas otvoreny dekel od motora. Samozrejme pokial nemas uz pokazene to cidlo, ktore tomu nastartovaniu zabranuje. Ak by sa poopravovali inkriminovane cidla bolo by po problemoch...
V našich podmienkach asi viac než nerealizovateľné...z veľa uhlov...Hmotná zodpovednosť vodiča za pridelené vozidlo, tiež skutočnosť, že mnohé v našom meste ešte stále funguje systémom:čo nie je zabetónované, alebo na reťazi...ufff...
Poďme modelovo: dalo by sa to využiť jedine na takých konečných, ktoré "naväzujú" na trať: Vazovova/94 napríklad, prípadne 76 na Povodí...a iba tam, kde je relatívne malý prestoj...lenže ako si potom odpočinie vodič, keď naň bude cez jeho povinnú prestávku pozerať niekoľko párov očí? A konečné, kde sa dá odísť na sociálku...tam je prestoj v prospech vodiča rádovo 10-20 minút...a keby mal vo vozidle cestujúcich a odišiel by na sociálku..nnno mohlo by sa stať, že po návrate by našiel už len prázdnu konečnú...prípadne i s busom, ale poškodeným nejakým "vtipkárom" - a neviem si ani v najbujnejších predstavách vykonštruovať, čoho sú niektoré indivíduá schopné v rámci "srandy" spôsobiť busu-čo možno vodič nemusí hneď spozorovať a o dve križovatky ďalej zabije ľudí?... Pre názornú ilustráciu: poslednú dobu sa "srandisti" na petržalských konečných "zabávajú" tým, že ik435kám len tak nebadane otvoria dekel na motorovom priestore!!! A vodič, keď minútu (alebo i 5-je to v podstate jedno) po takejto "srande" odštartuje z konečnej, jachá celú trať s otvoreným deklom (a NEMÁ šancu to sám zistiť, pokiaľ nepríde na ďalšiu konečnú a neobehne si voz, lebo zadok v zrkadlách nevidieť)...a čo v prípade, keď mu niečo skríži cestu a treba prudko zabrzdiť---a za ním napríklad dodávka---ktorej ten dekel prebije čelné sklo a môže zabiť či ťažko zraniť vodiča???---a za autobus je STÁLE zodpovedný jeho vodič---a takáto záležitosť sa nedá LEN TAK rozchodiť....
Miki