Dakujem. Ak vsak v spicke jazdi vsetkych 11 poradi, tak to vychadza na 32 minut jazdy a 22 minut vyrovnavaci cas + prestavky, pricom linka nema ani kde chytit meskanie, to sa mi nezda velmi efektivne.
Neviete niekto, ako je to po novom s výpravou na linke 95? Ako pozerám, tak pozerám, na počte nasadených vozidiel som úsporu vyplývajúcu zo skrátenia trasy nezaznamenal.
Dva dovody:
1. Nedostatocna kvalita verejnej dopravy na danej trase.
2. Casto potreba odchadzat z Brna v case medzi 1:00 a 4:00, kedy ta verejna doprava nie je konkurencieschopna (je tam bud plesnivy Metropol s jazdnou dobou skoro 2 a pol hodiny ktory dakujemneprosim alebo RegioJet bus, ktory je sice fajn, ale byva casto dlho vopred vypredany a aj ked nie, stale je tam ten problem ze sa musim definitivne rozhodnut ze v tom case odidem najneskor v momente odchodu z Bratislavy.. ak sa raz vyberiem bez auta, uz som odkazany na tento spoj).
vyzaduje to zakon. na kazdy typ eleltricky musi vodic absolvovat skolenie v predpisanom rozsahu. u autobusoch to zakon nevyzaduje ( hoci aspon zakaldne oboznamenie s vozidlom pred prvou jadou by tiez nebolo na skodu )
Čím sú vlastne električky také špecifické, že na každý typ vozidla treba iné papiere? Pochopil by som rozdiel napr. medzi T3 a 30T, ale medzi T3 a T6 je taký diametrálny rozdiel? Mám pocit, že pri busoch také niečo neplatí. Napríklad petržalskí vodiči museli prejsť nejakým kurzom, keď menili Ikarusy za Citelisy?
birch