Neviete niekto, ako je to po novom s výpravou na linke 95? Ako pozerám, tak pozerám, na počte nasadených vozidiel som úsporu vyplývajúcu zo skrátenia trasy nezaznamenal.
Dva dovody:
1. Nedostatocna kvalita verejnej dopravy na danej trase.
2. Casto potreba odchadzat z Brna v case medzi 1:00 a 4:00, kedy ta verejna doprava nie je konkurencieschopna (je tam bud plesnivy Metropol s jazdnou dobou skoro 2 a pol hodiny ktory dakujemneprosim alebo RegioJet bus, ktory je sice fajn, ale byva casto dlho vopred vypredany a aj ked nie, stale je tam ten problem ze sa musim definitivne rozhodnut ze v tom case odidem najneskor v momente odchodu z Bratislavy.. ak sa raz vyberiem bez auta, uz som odkazany na tento spoj).
vyzaduje to zakon. na kazdy typ eleltricky musi vodic absolvovat skolenie v predpisanom rozsahu. u autobusoch to zakon nevyzaduje ( hoci aspon zakaldne oboznamenie s vozidlom pred prvou jadou by tiez nebolo na skodu )
Čím sú vlastne električky také špecifické, že na každý typ vozidla treba iné papiere? Pochopil by som rozdiel napr. medzi T3 a 30T, ale medzi T3 a T6 je taký diametrálny rozdiel? Mám pocit, že pri busoch také niečo neplatí. Napríklad petržalskí vodiči museli prejsť nejakým kurzom, keď menili Ikarusy za Citelisy?
810zssk
1. Nedostatocna kvalita verejnej dopravy na danej trase.
2. Casto potreba odchadzat z Brna v case medzi 1:00 a 4:00, kedy ta verejna doprava nie je konkurencieschopna (je tam bud plesnivy Metropol s jazdnou dobou skoro 2 a pol hodiny ktory dakujemneprosim alebo RegioJet bus, ktory je sice fajn, ale byva casto dlho vopred vypredany a aj ked nie, stale je tam ten problem ze sa musim definitivne rozhodnut ze v tom case odidem najneskor v momente odchodu z Bratislavy.. ak sa raz vyberiem bez auta, uz som odkazany na tento spoj).