Alebo nevydržia a mohlo by sa potom (s troškou šotofantázie) pristúpiť k inej možnosti - spraviť provizornú vozovňu Kuklovská a dať tam 15TrM na dožitie, kým by sa to zatrolejovalo. Aspoň by sa pre ne našlo rozumné použitie ? 25Tr potom pekne nasadiť na "normálne" linky, však nízkopodlažné sú. A problémy s nápravami a agregátmi by boli (možno) zažehnané.
No neviem ci 5 , 6706 po 20tej bol asi tazky odtah, nabral kopu ludi na Molecke a uz sa nepohol , dokonca mu voz zacal cuvat dokrizovatky dole, na agregat na prazdnio tiez cuvalo
Keď už ju tam dotiahli, určite nie zbytočne a opravia ju. A zjavne sa tá oprava oplatí, keď aj ostatné 25Tr opravili. Na 4 poradia je 5 funkčných 25Tr v podstate málo a z doterajších skúseností je zrejmé, že tam tú zálohu bezpodmienečne treba (čím viac, tým lepšie). Aj keď bude tá oprava určite drahá, z dlhodobého hľadiska sa ušetria náklady, ak sa tam ten trolejbus pri akejkoľvek príležitosti dopraví sám a nemuseli by tam zakaždým ťahať 31Tr na tyči.
Nevie niekto ako je na tom 6704 ked ju pred tyzdnom previezli z Krasnan spat na Hrobonku?Vtedy sa pisalo ze odisla elektroinstalacia a oprava sa neoplati a zrazu to ide?dik
To bude tým, že všetky dali do Jurajovho Dvora a väčšina víkendovej výpravy je z Krasňan. Verím, že aspoň pri tvorbe nového grafikonu na to budú myslieť, lebo bola by dosť škoda mať väčšinu nových električiek cez víkendy vo vozovni.
skopi