No neviem ci 5 , 6706 po 20tej bol asi tazky odtah, nabral kopu ludi na Molecke a uz sa nepohol , dokonca mu voz zacal cuvat dokrizovatky dole, na agregat na prazdnio tiez cuvalo
Keď už ju tam dotiahli, určite nie zbytočne a opravia ju. A zjavne sa tá oprava oplatí, keď aj ostatné 25Tr opravili. Na 4 poradia je 5 funkčných 25Tr v podstate málo a z doterajších skúseností je zrejmé, že tam tú zálohu bezpodmienečne treba (čím viac, tým lepšie). Aj keď bude tá oprava určite drahá, z dlhodobého hľadiska sa ušetria náklady, ak sa tam ten trolejbus pri akejkoľvek príležitosti dopraví sám a nemuseli by tam zakaždým ťahať 31Tr na tyči.
Nevie niekto ako je na tom 6704 ked ju pred tyzdnom previezli z Krasnan spat na Hrobonku?Vtedy sa pisalo ze odisla elektroinstalacia a oprava sa neoplati a zrazu to ide?dik
To bude tým, že všetky dali do Jurajovho Dvora a väčšina víkendovej výpravy je z Krasňan. Verím, že aspoň pri tvorbe nového grafikonu na to budú myslieť, lebo bola by dosť škoda mať väčšinu nových električiek cez víkendy vo vozovni.
Tak takmer cely rok sa na 123 pocas vikendu vypravuju 12 metrove autobusy (aj ked nie kvoli kapacite, zhodou nahod to pocas vikendov najma popoludni prave kvoli kapacite bodlo), tak na zlatu sobotu sa tam nasadi 9 metrovy bus. Kto uz o tomto rozhodol, tak je asi nekopetentny svojej kompetencie.
Práveže preto, že majú dieselagregát som si myslel, že to tak je. Niečo ako "končí vedenie a automaticky sa spustia palice a agregát". Ale neznie to moc presvedčivo ?
Nebude dôvod pragmatickejší? Ak sa nemýlim v tom mieste je spojenie vedenia so šponovaním, nemôže to byť aj tým? Prípadne nemôže to byť napríklad väčšou výškou vedenia čo spôsobí nejaké "automatické" stiahnutie palíc?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe