Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter6607 #151551:
vážne? videl som tam otočiť sa dve 14Tr-ky bez problémov, takže musím nabudúce počkať na 30Tr...
Reply on: trolejbus6207 #151542:
"Obyčajný" vodič má problémy otočiť sa s 30Tr, niekedy aj so 14Tr. Rád by som videl, ako to zvládne s 31Tr.
Reply on: S@fino #151549:
Toto radšej napíš do DPB a oni "odovzdajú" pochvalu vodičovi. ?
Radi by sme spolu s priateľkou poďakovali vodičovi večernej 7765/7766 na L3, ktorý včera o 22:35 počkal na zastávke Pekná cesta! Vďaka!
Reply on: Infinity #151547:
Mne to skor pride ze si robil srandu
Reply on: Sanos #151538:
chlapce seres si do ust my dobre vieme ako to chodi v petzalke..prides tam kukaju filmy na pc,,hraju karty,,sedia v tlupe kecaju...to je realita petrzalky..takze to co si zazil ty tak to sa ti snivalo a to potvrdia vsetci co poznaju petrzalku
tak takúto blbosť asi ani VOLOD nenapíše?
Reply on: Sanos #151538:
??? aspoň som sa schuti zasmial?
Reply on: Monstyyy #151543:
Pochybujem. To by mohol každý tak napísať. A jedno poradie toho až tak moc nezachráni.
Je možné keď napíšem do dopravneho podniku aby dali aspon na jedno poradie klbač na nejakej linke ktora potrebuje kapacitnejšie vozidlo tak že to urobí ?
Reply on: trolejbus6207 #151541:
asi si odpoviem sám - keďže 6255 je voz z Trnávky, tak je to s pravdepodobnosťou blížiacou sa k istote blbosť vo výprave ?
do šlaka, zasa nerozlúskneme tajomstvo otočky na Mliekárenskej - otočí sa tam alebo neotočí aj "obyčajný" vodič s 31Tr❓ ?
6803 na 207/6 je realita alebo zasa len nejaký omyl skúšania palubáku? ?
Reply on: Sanos #151538:
samozrejme, ze som to uviedol len v hyperbole. je mi jasne, ze nesedia na fajciarke. ale zial, opakovane zapisana zavada vo vlakopise je rano opeciatkovana ako opravena, no problem pretrvava cely tyzden. staci sa pozriet napriklad na satiho prispevky, ako aj inych vodicov. nehovorim, ze je to problem petrzalky, moze byt kdekolvek. ale niektori to zial odflakli , nic neurobili, dali razitko a slo sa dalej (odpocute dva hlasne rozhovory v krcme, dvaja rozdielni mechanici DPB, ktori sa tym chvastali kamosom pod vplyvom ...). cize z velkeho mnozstva dielenskych sa nakoniec problem tyka mozno len styroch napr. , no vysledok je dost badatelny.
Dnes som sa viezol v 2819 a neviem, ci len ja mam ten pocit, ale sa mi vidi, ze strecha vo vleku za 3.dverami doslova lieta...
Reply on: eMDi #151536:
Nedá mi nezareagovať... ak si myslíš, že iba dolievajú kvapaliny, si na obrovskom omyle! Strávil som s partiou v Petržalke niekoľko nočných a poviem Ti, že štyria alebo piati chlapi počas smeny od 18:00: vykonávajú denné revízie, odstraňujú nájdené závady pri nich zistené alebo vodičom zapísané, menia pneumatiky /od jednej po všetkých max 12/, zvárajú poškodené časti vozidiel, najmä Sor a Ik. Menia chladiče, zničené používaním lacných a agresívnych chladiacich zmesí. A v neposlednom rade vykonávajú výjazdové opravy vozom na trati. Ráno, ledva stojac na nohách vojdú do sprchy, odovzdajú službu dennej partii a cca 6:15 odchádzajú domov. Takže nič nerobia??? A zabudol som, ak ukladači nestíhajú, pomôžu aj s tankovaním vozov, či ich parkovaním.
Reply on: Mike #151535:
ved prave ... aj preto su zjavne rozdiely u vekovo rovnakych Ik435 v BA a v Budapesti (uvedeny len cisty priklad)
Reply on: Max #151534:
zaroven zbytocne utekaju peniaze na ich platy, pokial len dolievaju nemrznucu zmes a zmes do ostrekovacov. ... ale predseda dopravnej komisie o tom vie a momentalne hlada riesenie. len bojuje s byrokraciou a zaujmami inych ...
Reply on: eMDi #151531:
No a tento problém, resp. tento balík problémov je už hádam odkedy existuje Beús..
Reply on: eMDi #151531:
Wau, konečne to tu niekto napísal otvorene ako to je...
Preto je vlastne zbytočné aby tam boli, pokiaľ nemôžu vykonávať svoju prácu.
Reply on: eMDi #151531:
To je mi jasné že to nie je len vina mechanikov, ale toto je presný dôkaz toho ako sa to nemá robiť. Neviem aký má zmysel na noc zamknúť sklad a znemožňovať opravy. Veď v noci stojí najviac vozov, vtedy by sa to malo robiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.