Na L91 a L191 je to už bežné, pre laika je však nepochopiteľné, prečo nemôže DPB operatívne nasadiť zálohu aspoň z Jasovskej, odkiaľ je vozovňa čo by kameňom dohodil. To by sme ale museli mať viac prevádzkyschopných vozov.
Mohol by som ďalšie príhody uviesť, ale radšej nie. Treba dodať azda len to, že nebyť 6608, tak by si dodnes nikto nič nevšimol... A opäť si nevšíma (15Tr08, 6639)... ?
tak to je prúser ako hrom, predpokladám, že za to postihnutý nebol nikto, inak je ešte stále vedená len ako odstavená, nie ako vyradená(aspoň v katalógu vozov)... ?
To mas samozrejme pravdu, ja som si len nevsimol, ze pise o zastavke Zochova a nie Kollarovo nám. (kde bus konci a preto by nemalo zmysel opakovane zastavit...)
2342 minule neuveriteľne triasol, ten nie je zlomený? Inak mám pocit, že Citelisy sú v dosť hroznom stave, myslel som si, že to sú kvalitnejšie vozy, no mám pocit, že niektoré sú na tom pomaly horšie ako ikarusy.
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).
tak to netuším, v čase keď som jazdil, trolejbusy takéto patálie obchádzali, 9Tr boli v tomto smere v princípe nezničiteľné, séria 14Tr01 mala problém s kasňou a bola upravovaná vo fabrike, zvyšné vozy boli v čase môjho jazdenia v podstate nové vozy, autobusy som si príliš nevšímal, takže netušim, v akom stave jazdili, ale viem, že Ikarusy jazdiace na 39-ine, išli po šiestich rokoch do šrotu a prišli nové
To bolo odjakživa tak, za Tvojej kariéry v Beúse nie? Už aj staré 700vkové krátke karosy (dieslové, v časoch keď boli na plyn iba prvé 3-4 experimentálne) išli bežne do premávky zlomené. Až potom keď mali ísťna STK, alebo ten voz už nebol schopný prevádzky s ľuďmi, tak išiel do šrotu (alebo na generálku..)
to myslíš vážne, že jazdia vozy so zlomeným rámom? to zodpovedným v DPB už vážne drbe? keď nastane kvôli tomu nejaký prúser, kto bude za to zodpovedný, vodič?
Peter6607