2342 minule neuveriteľne triasol, ten nie je zlomený? Inak mám pocit, že Citelisy sú v dosť hroznom stave, myslel som si, že to sú kvalitnejšie vozy, no mám pocit, že niektoré sú na tom pomaly horšie ako ikarusy.
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).
tak to netuším, v čase keď som jazdil, trolejbusy takéto patálie obchádzali, 9Tr boli v tomto smere v princípe nezničiteľné, séria 14Tr01 mala problém s kasňou a bola upravovaná vo fabrike, zvyšné vozy boli v čase môjho jazdenia v podstate nové vozy, autobusy som si príliš nevšímal, takže netušim, v akom stave jazdili, ale viem, že Ikarusy jazdiace na 39-ine, išli po šiestich rokoch do šrotu a prišli nové
To bolo odjakživa tak, za Tvojej kariéry v Beúse nie? Už aj staré 700vkové krátke karosy (dieslové, v časoch keď boli na plyn iba prvé 3-4 experimentálne) išli bežne do premávky zlomené. Až potom keď mali ísťna STK, alebo ten voz už nebol schopný prevádzky s ľuďmi, tak išiel do šrotu (alebo na generálku..)
to myslíš vážne, že jazdia vozy so zlomeným rámom? to zodpovedným v DPB už vážne drbe? keď nastane kvôli tomu nejaký prúser, kto bude za to zodpovedný, vodič?
dnes na občasnej L208 opäť až dva kĺby, 208/4 - 6304 a 208/1 ráno nevypravená
* spoj s odchodom 7:58 a následný až 8:16, toľko ľudí na zastávkach, že chuderka 6290 už po Kaštieľskej nemala šancu cestujúcich pobrať, čiže na Prievozskej sa mohlo na L208 čakať v rannej špičke s dierou 24 minút ?
Zastavit aj mimo zastavky pre prestup cestujucich je fajn, ale ak je vozidlo tretie v poradi (alebo este dalej) tak vodic ma opatovne zastavit pri oznacniku.
Prestoj el. na Legionárskej smer Trn Mýto, vykapala 7085 z L2, v tejto chvíli by už mala byť nakuplovaná a tlačená 7901+02 z L9, kolóna el. siahala už od Amerického Nám. (a z Vazky).
TomJ
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).