Hmm, to hej. Ale vratme sa spat do reality. Potesi aj zladenie 34 a 83 poobede a vecer v smere do Dubravky. Stale chodia tesne za sebou a potom 15-18 min. nic
naco ti je neaka linka 5 v noci ? tam sa skor logicky patrilo mat linky 1, 2, 3, 8 (2, 3 a 8 s upravenou trasou cez mesto aby pobrali viacej ludi), s tym ze 1, 3 a 8 by ten 30minutovy interval asi zniesli, co sa linky 2 tyka, neviem, na zlatych pieskoch vela ludi nebyva, tam je zaujimava iba relativne kratka cast trasy po nove mesto. Navazne na to by mala chodit kyvadlova busova linka medzi racou a zlatymi pieskami cez vajnory, s tym zeby bol pripoj tejto linky len kazdu hodinu z jednej radialy (a o pol hodinu na to zas z druhej).
obdobne by sa dala riesit DNV a dlhe diely.
trolejovo by bolo vhodne este riesit trnavku a mozno kramare
ani nie tak pausalne posilnit nocne linky (tie mas asi na mysli) - lebo je hovadina napriklad prevadzkovat nocak s polhodinovym intervalom do cunova (tam uz vecer o osmej chodi 91cka s 30minutovym intervalom a chodi relativne prazdna :-)), bolo by ale treba odchody vozidiel synchronizovat (kvoli prestupu).
Re #14971 COLOR: bez to ako chces, myslim ze dosledkom celkovej upravy by nebolo ani pridanie ani uspora vozokm... (heh inac exkluzivny nocak, akurat ze s tym ze premavka nocaku zacina o 21:00 a konci o 6:00 na ukor "dennych" liniek) inac sa kludne mozes aj ty takto pohrat s neakymi tymi linkami.
inac kompletnejsie rozpracovanu linku "X" najdes tu: http://pieskovisko.sk/N200.html
akurat ze to bolo robene este v casoch ked chodili linky 201 a 202 v 10minutovom intervale (cez den) a teda mali ine grafikony - takze niektore info tam nie su uplne aktualne...
PS: skus sa s niecim podobnym pohrat, ze co by sa z toho dalo vymysliet :-)) ono ani nocaky od 21:00 by neboli zle, pokial by premavali v rozumne hustom intervale
vylukova 205 ti toto neumoznuje, okrem toho (aspon podla mojich skusenosti) s vynimkou casu prichodu rychlika z KE chodia vecer 201ky prazdnejsie ako 202ky, zas na druhej strane zrusit obsluhu hlavnej stanice je haluz (a myslim ze z toho ti aj vylezie ako som sa dopracoval k takej trase linky "X" ako som sa dopracoval
Ale po vzore CP L5 by ma vobec neprekvapilo, keby DPB dal posledny odchod L202 z Rajskej o 20:45 a potom odporucil pouzit kombinaciu 205 a 201 s prestupom v "uzle" Mileticova.
Re si: zaujimavy navrh ale to keby som chcel ist vecer z race na dolne hony tak by som namiesto na racku prestupoval az na kollarku... Brr pripada mi to ako cestovanie z DNV do oblasti Devina ked nechodi L28.
urcite to nebude mat dovod v "setreni" vozov (aspon co sa lokality vrakune tyka), lebo 2. DPA vypravuje 512 a tato obsluhuje vrakunu a dolne hony; 510 obsluhuje cast prievozu a podunajske biskupice.
Re #14960 COLOR, #14959 Martin: ja som sa pred neakym casom pohraval s takou "mensou" zmenou dopravy vo vecernych a nocnych hodinach a to nasledovnou:
nutne by bolo treba dobudovat trolejovy vyjazd z hlavnej stanice na stefanikovu.
zmeny vo vecernych hodinach: po 21:00 ukoncenie premavky liniek 201 a 202, cast vozidiel odide do vozovne a cast prejde nanovu linku "X", premavajucu po trase hlavna stanica, hodzovo nam., kolarovo nam., ul. 29 augusta, (pripadne zachadzka na rajsku), ASMN, a dalej ako linka 202. V case 21:00 - 23:00 a 5:00 - 6:00 by mala linka 15 minutovy interval (a mala by 7 poradi), v case 23:00 - 5:00 by mala 30 minutovy interval s vynechanim jedneho odchodu medzi 2:00 - 3:00 ("velka" prestavka) (a mala by 3 poradia). V noci by linka nahradila cast trasy linky 510 a cast 512 (t.j. miesto 510 a 512 by vznikla nova autobusova nocna linka obsluhujuca oblasti neobsluhovane trolejom). Po 6:00 by zas vozidla z linky "X" presli na linky 201 a 202.
preco a pod: prepravne naroky na linkach 201 a 202 vecer klesaju, takymto zlucenim sa da dosiahnut celkovy hustejsi interval s myslim zaujimavou trasou a relativne malym negativnym dopadom na cestujucu verejnost (najvacsie baliky cestuju z hl. stanice, ASMN a centra mesta do ruzinova a na dolne hony) s nizsou vypravou vozidiel v case 21 - 23 a 5 - 6 (t.j. aj usetrenie vozokm), v noci by to znamenalo vyssiu vypravu ale myslim ze na danej trase by si linka nasla dostatok cestujucich a znamenalo by to vyraznu zmenu k pouzitelnosti nocnej MHD pre obyvatelov dotknutych oblasti...
Hmm... 4095 dnes uz nemusela existovat nebyt jedneho cloveka. Ma nove plechy a opraveny ram a par novych sedaciek na GO nebola... tak ako sa domnievali podaktory. Ale z vonku tak skutocne vyzera.
Mna by len fakt zaujimalo kto vymyslel ze 2.DPA vypravuje linku c.507 a 4.DPA vypravuje 506,510,515.
Myslim si ze keby 4.DPA vypravovala linku c.507 tak by to bolo urcite menej najazdenych kilometrov ako ked sa 2xxx musi trepat zo stanice do Juraku...
Alebo je v tom nieco take ze 2.DPA nebude vypravovat svoje vozidla do Vrakune aby ich asi nesfutrovali, co viem tak cez leto je to tam v noci na nocaku extrem...
2.DPA by si mala vypravovat 510 a 515 led ked si to tak vezmeme tak cez den v menovanych lokalitach jazdia vozidla prevazne z 2.DPA. (RACA-VRAKUNA)
O tych odchodoch by sa dalo hadat, ked by mala byt bezpecnostna prestavka 30 minut, tak pri prvom odchode o 30 minut skor o 23:30 by sa to v pohode stihalo. A v piatok a sobotu na vybranych linkach (503, 506, 507) 2 poradia!
Re Chodec: Nocaky maju interval medzi 1:05 a 3:20 fakt strasny. Ale ako to tu bolo uz vela krát povedane, mozme byt radi ze su aspon take. Mne by sa celkom pozdavalo z hl.st. 00:00, 01:10, 02:20 a 03:30
COLOR