Re si: zaujimavy navrh ale to keby som chcel ist vecer z race na dolne hony tak by som namiesto na racku prestupoval az na kollarku... Brr pripada mi to ako cestovanie z DNV do oblasti Devina ked nechodi L28.
urcite to nebude mat dovod v "setreni" vozov (aspon co sa lokality vrakune tyka), lebo 2. DPA vypravuje 512 a tato obsluhuje vrakunu a dolne hony; 510 obsluhuje cast prievozu a podunajske biskupice.
Re #14960 COLOR, #14959 Martin: ja som sa pred neakym casom pohraval s takou "mensou" zmenou dopravy vo vecernych a nocnych hodinach a to nasledovnou:
nutne by bolo treba dobudovat trolejovy vyjazd z hlavnej stanice na stefanikovu.
zmeny vo vecernych hodinach: po 21:00 ukoncenie premavky liniek 201 a 202, cast vozidiel odide do vozovne a cast prejde nanovu linku "X", premavajucu po trase hlavna stanica, hodzovo nam., kolarovo nam., ul. 29 augusta, (pripadne zachadzka na rajsku), ASMN, a dalej ako linka 202. V case 21:00 - 23:00 a 5:00 - 6:00 by mala linka 15 minutovy interval (a mala by 7 poradi), v case 23:00 - 5:00 by mala 30 minutovy interval s vynechanim jedneho odchodu medzi 2:00 - 3:00 ("velka" prestavka) (a mala by 3 poradia). V noci by linka nahradila cast trasy linky 510 a cast 512 (t.j. miesto 510 a 512 by vznikla nova autobusova nocna linka obsluhujuca oblasti neobsluhovane trolejom). Po 6:00 by zas vozidla z linky "X" presli na linky 201 a 202.
preco a pod: prepravne naroky na linkach 201 a 202 vecer klesaju, takymto zlucenim sa da dosiahnut celkovy hustejsi interval s myslim zaujimavou trasou a relativne malym negativnym dopadom na cestujucu verejnost (najvacsie baliky cestuju z hl. stanice, ASMN a centra mesta do ruzinova a na dolne hony) s nizsou vypravou vozidiel v case 21 - 23 a 5 - 6 (t.j. aj usetrenie vozokm), v noci by to znamenalo vyssiu vypravu ale myslim ze na danej trase by si linka nasla dostatok cestujucich a znamenalo by to vyraznu zmenu k pouzitelnosti nocnej MHD pre obyvatelov dotknutych oblasti...
Hmm... 4095 dnes uz nemusela existovat nebyt jedneho cloveka. Ma nove plechy a opraveny ram a par novych sedaciek na GO nebola... tak ako sa domnievali podaktory. Ale z vonku tak skutocne vyzera.
Mna by len fakt zaujimalo kto vymyslel ze 2.DPA vypravuje linku c.507 a 4.DPA vypravuje 506,510,515.
Myslim si ze keby 4.DPA vypravovala linku c.507 tak by to bolo urcite menej najazdenych kilometrov ako ked sa 2xxx musi trepat zo stanice do Juraku...
Alebo je v tom nieco take ze 2.DPA nebude vypravovat svoje vozidla do Vrakune aby ich asi nesfutrovali, co viem tak cez leto je to tam v noci na nocaku extrem...
2.DPA by si mala vypravovat 510 a 515 led ked si to tak vezmeme tak cez den v menovanych lokalitach jazdia vozidla prevazne z 2.DPA. (RACA-VRAKUNA)
O tych odchodoch by sa dalo hadat, ked by mala byt bezpecnostna prestavka 30 minut, tak pri prvom odchode o 30 minut skor o 23:30 by sa to v pohode stihalo. A v piatok a sobotu na vybranych linkach (503, 506, 507) 2 poradia!
Re Chodec: Nocaky maju interval medzi 1:05 a 3:20 fakt strasny. Ale ako to tu bolo uz vela krát povedane, mozme byt radi ze su aspon take. Mne by sa celkom pozdavalo z hl.st. 00:00, 01:10, 02:20 a 03:30
Piatok:
K nehode elektriciek 7929-30 (5/1) a 7813-14 (12/5) iba doplnim, ze vozidla maju len ciastocne poskodene kuplovacky a narazniky, ale tipujem, ze o niekolko dni uz budu v premavke. BTW linku 5/1 neskor nahradil uz tu spomenuty ZV 7062 a napokon 7845-46; linku 12/5 neskor nahradil ZV 7717 a napokon 7789-90
- 7704 po 12. h. ako ZV na linke 12/2, neskor ho nahradil 7735-36
- 7923-24 od 13:30 h. docasne vypadol na linke 9/8 pre poruchu vozidla (poskodena uhlikova vlozka na zadnom zberaci, ktory este k tomu nesiel zlozit a hrozilo poskodenie vedenia)
- 7791-92 okolo 15. h. docasne odisiel do vozovne z linky 4 pre poruchu vozidla
- 2827 po 16. h. ako ZV na linke 70
- 2945 okolo 16:45 h. vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 2015 a napokon 2829
- 2938 o 17:50 h. odisiel do vozovne z linky 83/7, neskor ho nahradil 2309
- 2629 okolo 20. h. odisiel z linky 83/2 asi na plnicku a tak ho az do konca sluzby nahradil ZV 3604
- 2627 po 20. h. odisiel z linky 34/2 asi na plnicku, az do konca sluzby bez ZV
Vyprava podla poradia:
1: 7805-06, 7745-46, 7739-40, 7767-68, 7812-11, 7795-96, 7759-60, 7819-20, 7803-04
5: 7929-30, 7955-56, 7947-48, 7935-36, 7835-36, 7949-50, 7913-14, 7917-18, 7907-08, 7931-32, 7933-34, 7904-03, 7911-12 M: ZV 7062 a 7845-46/ oba 1
12* : 7748-47, 7735-36n, 7793-94, 7809-10, 7813-14, 7775-76, 7723-24 M: ZV 7704/2; ZV 7717 a 7789-90/ oba 5
20: 1701, 1702, 1011, 1066
26: 1811
27: 1020, S 1067
34: 2814, 2627, 2308, 2820, 2830, 2303, S 2512, 2829
35: 3020, S 3519
83: 2944, 2629, 2630, 2818, 2945, 2811, 2938, 2813, S N 2809, 2304, 2309, 2401, 2909 M: ZV 2015 a 2829/ oba 5; ZV 3604 /2; 2309/7
COLOR